Skip to main content

Onze 4g modem voor buitengebied werkt niet meer, er brand een rood lampje dat hij de 4g mast niet kan vinden.

Dit heeft altijd gewerkt tot vorige week maar valt het ons nu op.

Toestel meerdere keren gereset maar heeft geen effect.

Via telefoon ( WiFi uitgezet) zendmast gevonden en zend gewoon uit en geeft geen storing.

 

Wie heeft nog tips?

 

Frank

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Net contact gehad via chat met KPN en resetknopje ingedrukt 3 seconden en kijk nu hij werkt weer.

 

Toch bedankt Kpn


Helaas duurde dat maar 1 dag.

Meerdere keren met chat van KPN bezig geweest en meerdere keren een reset gedaan.

4g modem op meerdere plekken gezet maar ziet geen zendmast terwijl mijn telefoon (wifi uit van telefoon) wel de mast ziet met vol bereik.

Krijg nu een langere utp opgestuurd maar dat gaat niet helpen, heeft altijd gewerkt op de plek.

Vanuit de chat begrijp ik dat men het niet weet en een monteur sturen met de Carona virus is niet handig.

Ik hoop dat men toch een nieuw kastje opsturen, afwachten dus wat ik dus thuis krijg van KPN.

Chat (beide heren)wel erg netjes en hebben alles geprobeerd om te helpen.

Maar helaas.


Hallo @Frathoder Dank voor de update, maar jammer om te lezen dat het niet in orde is. Momenteel zijn we even bijzonder terughoudend met het sturen van monteurs, dat spreekt voor zich, maar er is dus al wel enige actie ondernomen? Ik ben heel benieuwd naar de uitkomsten. Hou me vooral op de hoogte: als ik ergens mee kan helpen doe ik het graag. 

 


Hoi Bart,

Net nieuwe 4g modem geïnstalleerd en hebben we weer snel internet.

Ik had gisteren ook al een extra kabel lange utp kabel gekregen van jullie om modem verder  en hoger te kunnen zetten maar had geen effect.

Nu weer oude plek gewoon verbinding

Wat willen jullie dat ik met die kabel doe? Terugsturen?


Ha @Frathoder Dat is goed nieuws! De kabel mag je terugsturen, dat mag kosteloos naar dit retouradres. Je mag 'm ook houden voor noodgevallen. :) 


Denk dat je die wel houden mag.


Altijd handig, prettig forum merk ik.

Vroeger actief geweest hierin, misschien maar weer gaan doen:relaxed:


Je bent meer dan van harte welkom, @Frathoder! Join the club!


Reageer