Skip to main content
Beantwoord

geen verbinding enorme slechte service

  • March 19, 2020
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

KPN heeft adsl lijn op vdsl gezet waardoor ik soms dagen geen verbinding heb net als vorige week. Zit nl te ver van wijnkast en kan in ons buitengebied alleen maar op adsl .Schijnt automatisch te gaan dat als er iets is met de lijn dat de computer van kpn de lijn weer terugzet naar snelste en dat moet dus juist niet. Morgen wordt lijn pas omgezet naar adsl. Echt schandalig dat niemand de moeite neemt om dit even om te zetten terwijl het geheel aan het geautomatiseerde systeem van kpn zit. 
laatste anderhalf jaar deze problemen. Klantenservice vriendelijk maar kan hier niets mee en verteld dat je terug wordt gebeld door afdeling techniek. Nog geen belletje gehad sinds eergisteren. Wel gisteren bericht gehad dat dit vrijdag wordt hersteld. Echt ongelooflijk .ben ook zeker van plan over te stappen naar een andere provider.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi @Motoport, welkom op het forum hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Ik begrijp dat de verbinding via VDSL helemaal niet goed is en dat je graag wilt dat dit weer om wordt gezet naar ADSL, omdat het via die lijn beter was. Wat mij niet helemaal duidelijk is, is hoe het zit met het omzetten. Een wijziging van ADSL naar VDSL of andersom, is niet iets dat automatisch gebeurt. Hiervoor moet een order worden geplaatst in ons bestelsysteem, en vervolgens duurt het vaak een week tot 2 weken voordat het technische proces van het omzetten aangepast is. Je wisselt bij zo'n omzetting namelijk van een glasvezellijn naar een koperlijn, het betreft hier dus een fysieke wijziging die niet met een druk op de knop gerealiseerd kan worden.  

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik de systemen in duiken om te zien wat er precies gaande is op jouw adres en hoe ik je het best verder kan helpen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 19, 2020

Staat wijnkast moet natuurlijk wijkkast zijn


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 19, 2020

Is sneller internet buitengebied niet beschikbaar?? Of Ziggo??


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 22, 2020

Hi @Motoport, welkom op het forum hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Ik begrijp dat de verbinding via VDSL helemaal niet goed is en dat je graag wilt dat dit weer om wordt gezet naar ADSL, omdat het via die lijn beter was. Wat mij niet helemaal duidelijk is, is hoe het zit met het omzetten. Een wijziging van ADSL naar VDSL of andersom, is niet iets dat automatisch gebeurt. Hiervoor moet een order worden geplaatst in ons bestelsysteem, en vervolgens duurt het vaak een week tot 2 weken voordat het technische proces van het omzetten aangepast is. Je wisselt bij zo'n omzetting namelijk van een glasvezellijn naar een koperlijn, het betreft hier dus een fysieke wijziging die niet met een druk op de knop gerealiseerd kan worden.  

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik de systemen in duiken om te zien wat er precies gaande is op jouw adres en hoe ik je het best verder kan helpen!


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 26, 2020

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!