Skip to main content
Beantwoord

Geen verbinding meer sinds de update

• February 16, 2025
  • 8 reacties
  • 107 keer bekeken

DiederTimemrman
Deelnemer

Ik weet niet of er bij ons een update heeft plaatsgevonden. Maar ehternet werkt bij ons vandaag de hele dag niet meer.  Ik heb alle aanwijzigen in de KPN app al opgevolgd en geprobeerd. Maar helaas geen resultaat. In de router gaan de lampjes even aan en daarna weer uit. Is de router continue aan het herstarten? We balen enorm met twee studerende online kinderen, geen TV. Geen mogelijkheid om iemand van KPN in levende lijve te spreken. Monteur kan pas dinsdag middag komen. Ik werk veel thuis. Het is echt behelpen nu. IK moet nu met ene mobiel een hotspot maken om dit te kunnen posten.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Ah duidelijk, fijn dat het gelukt is, bedankt voor je terugkoppeling!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 16, 2025

Beste ​@DiederTimemrman als je mobiel van KPN is kun je vragen om een gratis databundel om je mobiel als hotspot te kunnen gebruiken.

DiederTimemrman
Deelnemer

En hoe kijk ik dan TV? En hoe vraag ik dit op zondag aan?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@DiederTimemrman, welkom op onze community, ik heb even een eigen topic voor jouw vraag gemaakt.
Is het dinsdag gelukt met de monteur?
Voor de gratis bundel of überhaupt contact met de klantenservice in geval van storing kun je altijd even met ons bellen op 0800-0402

DiederTimemrman
Deelnemer

Thomas. Ja het is gelukt. Ik had maandag nog met KPN gebeld en het zit in de voedingsadapter van de router. Ik heb gelijk superwifi van KPN gekocht. Zodat ik op zolder nu ook een betere verbinding hebt. Het is zeer gemakkelijk te installeren en zeer tevreden ermee. Ik heb geen mobiel abonnement bij KPN. Dus die belbundel was niet mogelijk. Ik kon wel met mijn telefoon als hotspot internetten en tv kijken.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2025

Ah duidelijk, fijn dat het gelukt is, bedankt voor je terugkoppeling!

• Nieuwkomer
  • February 22, 2025

Dieder dan het je meer geluk dan hier. Na de update voor de zoveelste keer alle twee wiffi punten weg. Kpn niet bereikbaar of je word tijden gesprek weg gedrukt. 

Echtbkon doet een up date en voor de klant geld red je er mee. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Gjb zakelijk, welkom op onze community! Je kunt hier het beste even een eigen topic voor aanmaken of een belafspraak maken. Dan bellen mijn collega's je terug.

• Nieuwkomer
  • March 8, 2025

Hoi Thomas ,

Bedankt voor je bericht.

Maar het is in middels gelukt door dat ik beide super wiffi punten heb moeten resetten en opnieuw aan melden. Nu nog met de sonos apparatuur aan de gang , die doen alleen via de kabel op het netwerk.

Wel erg vervelend dat dit alles zo moet, kost me veel tijd. 

Up date prima maar zorg dan niet dat een installatie die er achter zit compleet ontregeld is.