Skip to main content

ik krijg ook regelmatig deze melding.

Internet werkt gewoon zowel via kabel als via wifi. 

Maar als ik op de modem wil inloggen krijg ik regelmatig deze melding. Op verschillende devices, ligt echt aan de experiabox.

Als inloggen wel lukt is de interface erg traag. Als ik bijvoorbeeld het netwerk overzicht ververs om te kijken of alle super wifi punten het doen, moet ik >10 seconden wachten en soms loopt hij vast.

Terwijl deze actie loopt wordt dan ook het internet traag. Het lijk erop dat de experiabox erg beperkte hardware heeft en als de CPU bezig is met mijn netwerk overview de performance terugvalt.

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Hoi @Pauliexx, welkom op ons forum, we zijn druk bezig met een nieuwe versie van de firmware voor de box 12, dit moet een hoop verbeteren:

Los daarvan kan het ook een eind helpen alles even een reset te geven en opnieuw in te stellen.


Ok. Dank voor reactie. Wacht ik die even af. 


Ik zie dat die uitrol van nieuwe firmware 4 maanden geleden al begonnen is.  Op wat voor termijn mag ik verwachten dat ook mijn modem aan de beurt is. 


Heb ik nog niks concreets over, we zijn hem heel voorzichtig al wel aan het testen hier en daar maar wanneer hij algemeen beschikbaar komt durf ik niet te zeggen. Zodra daar iets in veranderen zullen we dat in het topic noemen.