Skip to main content
Vraag

Geen verbinding met wifi maar wel vol bereik

• November 23, 2025
  • 13 reacties
  • 97 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Misschien dat hier iemand is die mij kan helpen

Wij hebben al enige tijd problemen met de wifi, zo heb je vol bereik op je telefoon maar geen internet!!

we hebben al meerdere keren aan de telefoon gezeten met kpn opzoek naar een oplossing, van alles gerpobeerd, van reset tot uiteindelijk een nieuw modem maar niks schijnt te helpen.

we hadden twee witte wifi punten en een zwarte, heb inmiddels ook de witte vervangen voor zwarte, maar voorals nog blijft het probleem.

ben na al het resetten en nieuwe spullen installeren ten einde raad en hard opzoek naar een oplossing!!

13 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • November 23, 2025

@DannyMeere  heb je dit al eens gedaan 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 23, 2025

@DannyMeere  heb je dit al eens gedaan 

al meerdere malen, alle wifi 2 punten zijn verbonden en branden groen, in totaal drie en dan de kpn box 12 dus wifi signaal genoeg zou ik zeggen

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • November 23, 2025

@DannyMeere heb je ook al eens geprobeert om de wifi op jou toestel opnieuw in te stellen ? Dus eerst het netwerk vergeten en dan opnieuw instellen. Dit wil nog wel eens helpen.

Frans123
Helper
Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • November 24, 2025

En heb je al internet via Wifi van kpn? 

En heb je ook wifi op jou apparaten opnieuw ingesteld? 

En heb je nu internet op jou apparaten? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 24, 2025

@DannyMeere heb je ook al eens geprobeert om de wifi op jou toestel opnieuw in te stellen ? Dus eerst het netwerk vergeten en dan opnieuw instellen. Dit wil nog wel eens helpen.

ja zeker al geprobeerd!

En heb je al internet via Wifi van kpn? 

En heb je ook wifi op jou apparaten opnieuw ingesteld? 

En heb je nu internet op jou apparaten? 

het probleem is niet altijd, zo doet hij goed en zo niet, dan moeten we weer wifi wachtwoord vergeten en weer opnieuw aanmelden, er is ergens is iets fout gegaan, wat en hoe weet ik niet, voor de zomer vakantie was er geen probleem, er is ook niks veranderd in huis, buiten dat er nieuw laminaat overal ligt

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • November 24, 2025

Heb je al eens op het moment van storing KPN gebeld om je lijn uit te lezen?
Ik denk dat dit voor nu het beste is, als je lijn in orde is op moment van storing kun je dat uitsluiten en het verder in huis gaan zoeken. Uiteraard zullen we daarbij meedenken.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
  • Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 24, 2025

Heb je al eens op het moment van storing KPN gebeld om je lijn uit te lezen?
Ik denk dat dit voor nu het beste is, als je lijn in orde is op moment van storing kun je dat uitsluiten en het verder in huis gaan zoeken. Uiteraard zullen we daarbij meedenken.

Het telefoonnummer is 0800-0402 (of via een KPN mobiele aansluiting op 1200).

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
  • Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar

Of maak eenvoudig een belafspraak online, dan bellen ze u terug wanneer het u uitkomt!

helaas ook al meer maals, en zoals ik al aangeef, alle wifi punten en modem zijn gewoon verbonden en alles brand groen

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • November 26, 2025

Goedemorgen ​@DannyMeere , welkom hier op de KPN Community en bedankt ook voor jouw bericht :)
Is het alleen je telefoon die hier problemen mee heeft? Het wordt me nog niet duidelijk of dit ook voor andere apparaten geldt! Om alvast wat zaken uit te sluiten; wat gebeurt er als je de SuperWifi punten eens loskoppelt en dus alleen de wifi van het modem gebruikt? Kun je dat eens testen? Op die manier zouden we heel eenvoudig alvast de nodige zaken uit kunnen sluiten. Zie je bevindingen uiteraard graag tegemoet!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 30, 2025

Goedemorgen ​@DannyMeere , welkom hier op de KPN Community en bedankt ook voor jouw bericht :)
Is het alleen je telefoon die hier problemen mee heeft? Het wordt me nog niet duidelijk of dit ook voor andere apparaten geldt! Om alvast wat zaken uit te sluiten; wat gebeurt er als je de SuperWifi punten eens loskoppelt en dus alleen de wifi van het modem gebruikt? Kun je dat eens testen? Op die manier zouden we heel eenvoudig alvast de nodige zaken uit kunnen sluiten. Zie je bevindingen uiteraard graag tegemoet!

goedemiddag! het is in zover alleen met mobieltjes inderdaad en ook niet constant zo gaat het dagen goed en dan ineens geen wifi, het is ook zo dat het wisselt bij andere gezinsleden, zo ben ik het die geen wifi heeft en zo is mijn vrouw of een van de kinderen, gewoon heel raar eigenlijk!

heb boven via een wifi punt het tv kastje van kpn aangesloten en dat gaat altijd zonder problemen, daarom is het zo raar eigenlijk!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 3, 2025

Bedankt voor de terugkoppeling ​@DannyMeere!
Als het probleem alleen speelt op de mobieltjes, dan zou ik de wifi verbinding daar eens opnieuw op instellen. Oftewel; het wifi netwerk even helemaal verwijderen/vergeten en daarna opnieuw verbinding maken. Je dient het wachtwoord van de wifi dan ook eenmalig opnieuw in te voeren. Maar dat zou ik sowieso even proberen en baat dit niet, dan schaadt dit ook niet. Maar ik heb wel goede hoop dat dit de oplossing is en zie je bevindingen dan ook graag tegemoet!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 3, 2025

Bedankt voor de terugkoppeling ​@DannyMeere!
Als het probleem alleen speelt op de mobieltjes, dan zou ik de wifi verbinding daar eens opnieuw op instellen. Oftewel; het wifi netwerk even helemaal verwijderen/vergeten en daarna opnieuw verbinding maken. Je dient het wachtwoord van de wifi dan ook eenmalig opnieuw in te voeren. Maar dat zou ik sowieso even proberen en baat dit niet, dan schaadt dit ook niet. Maar ik heb wel goede hoop dat dit de oplossing is en zie je bevindingen dan ook graag tegemoet!

ik denk de bron van het probleem te hebben gevonden, al vind ik dit raar aangezien dit nog niet een probleem vormde, heb mijn wifi router waarvan ik dacht de wifi te hebben uitgezet er tussen uit gehaald en er een switch/hub tussen gezet, voor zover nog geen problemen! 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 4, 2025

ik denk de bron van het probleem te hebben gevonden, al vind ik dit raar aangezien dit nog niet een probleem vormde, heb mijn wifi router waarvan ik dacht de wifi te hebben uitgezet er tussen uit gehaald en er een switch/hub tussen gezet, voor zover nog geen problemen! 

Hopelijk is dit inderdaad de bron van de problemen die je ervaart, vermoed eerlijk gezegd van wel ​@DannyMeere 🙏🏻Hopelijk blijft alles nu gewoon werken zoals je dat mag verwachten en mocht het probleem onverhoopt toch terugkeren, laat het dan ook vooral weer weten!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 4, 2025

Hopelijk is dit inderdaad de bron van de problemen die je ervaart, vermoed eerlijk gezegd van wel ​@DannyMeere 🙏🏻Hopelijk blijft alles nu gewoon werken zoals je dat mag verwachten en mocht het probleem onverhoopt toch terugkeren, laat het dan ook vooral weer weten!

dat hoop ik ook, en zal dat ook zeker doen