Skip to main content
Vraag

Geen verbinding na onderhoud afgelopen nacht, wat nu?

• May 4, 2026
  • 5 reacties
  • 56 keer bekeken

Er zou tussen 2 uur en 7 uur onderhoud zijn maar heb nog steeds geen verbinding

5 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 4, 2026

Beste ​@Voorzitter bij de aankondiging van het onderhoud staat ook vermeld wat te doen bij geen verbinding.

• Deelnemer
  • May 4, 2026

Hier hetzelfde. Bij de storingen website staat dat het onderhoud is afgerond om 07:00 en alles goed zou moeten werken maar ik had om 09:00 nog steeds geen verbinding. Ik heb al een paar keer de stroom van het modem gehaald maar geen verandering. De vorige keren met onderhoud geen problemen gehad, alles kwam toen vanzelf weer online.

Ik ben op het moment even niet thuis maar kan iemand van KPN postcode 3059XA controleren?

• Deelnemer
  • May 4, 2026

Update: Ik heb net weer de stroom van het modem gehaald en als extra dat ook gedaan bij het glasvezelaansluitpunt en nu is alles weer online. Ik vermoed dat de stroom eraf van het glasvezelaansluitpunt heeft geholpen want daar brandde het ‘Ethernet’ lampje niet en nadat de stroom er weer op stond ging deze weer aan.

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • May 4, 2026

​@Voorzitter Maak je modem en glasvezelpunt even stroomloos voor enkele minuten. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi ​@Voorzitter, geen verbinding na onderhoud is niet fijn én niet de bedoeling. Goed dat je het aankaart.

Heb je de reacties hier al gezien en jouw apparatuur opnieuw laten opstarten? Goed om te horen dat dat bij jou de oplossing was ​@BlackFiesta!

Mocht je dat interessant vinden, we hebben meer informatie verzameld over hoe het zit met onderhoud in ons netwerk, inclusief deze tip voor wat je kunt doen als het niet werkt:

Een tip!

Werkt iets na onderhoud niet goed, herstart dan eerst je apparatuur. Denk aan je modem, maar ook aan je computer, tv en smarthome apparatuur. Dat is 9 van de 10 keer toch echt de oplossing, ook als er onderhoud in je buurt is gedaan.

Dus onze tip! Start eerst je modem en andere apparatuur opnieuw op als iets niet lekker werkt na onderhoud.