Skip to main content
Vraag

Geen werkend internet maar wel betalen

• September 2, 2025
  • 3 reacties
  • 40 keer bekeken

een aantal weken geleden ben ik klant geworden bij KPN, echter tot op heden werkt mijn internet nog niet… Er zijn al meerdere monteurs langsgeweest, en nu blijkt het probleem te zitten in de glasvezelkabel ergens buitenshuis stuk zou zijn. Daarvoor moet blijkbaar een werkvoorbereider van KPN Netwerk worden aangestuurd om dat op te lossen, ben al aantal weken verder, maar tot op heden nog steeds niks gebeurd… ik heb nu al spijt van de overstap naar KPN. Als dit niet snel wordt opgelost ben ik genoodzaakt om abonnement op te zeggen, en weer terug te gaan naar Ziggo, daar heb in in de 25 jaar dat ik klant was, nooit dit soort problemen ervaren.

3 reacties

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • September 2, 2025

Hey ​@Floris299 , goedemorgen. Dat is flink balen, heb je überhaupt al iets mogen horen van of KPN of van KPN netwerk? Dit is een forum voor klanten door klanten, dus wij kunnen je hier niet mee helpen ben ik bang, of heb je een specifieke vraag? 

Aangezien dit via KPN Netwerk loopt en niet via KPN klantenservice, zou je misschien even kunnen proberen om KPN netwerk te bellen? Misschien dat die je meer kunnen vertellen over de voortgang. KPN heeft er natuurlijk ook baat bij om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Het nummer van KPN netwerk is 088 006 37 44 en als je vanuit het buitenland belt is het nummer +31880063744. Op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 17.30

Ik hoop dat dit snel in orde wordt gemaakt voor je! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 2, 2025

Hey Flitsend, 

Nee, helaas tot nu toe van niemand wat gehoord, heb al meerdere keren contact gezocht met KPN Netwerk, maar tot op heden niets gehoord. Ik heb dus ook geen idee wat de voortgang is. Wat ik van de vorige monteur begreep is dat er ergens een storing of breuk in de glasvezelkabel moet zitten, ergens in het gebouw, KPN netwerk moet dat eerst gaan uitzoeken, en oplossen, pas daarna kan er een monteur komen om de glasvezelverbinding in mijn huis weer goed aan te leggen. Het is hier in mijn huis namelijk nooit goed aangelegd blijkbaar…

Maar bedankt voor het doorgeven van het telefoonnummer, ik zal eens bellen. Maar ik las al op andere plekken op dit forum dat bellen niet veel zin heeft, dat je wordt doorverbonden naar Volker Wessels, en dat die je niet verder willen helpen...Vandaar dat ik mijn vraag hier had neergezet, in de hoop dat KPN moderator dit oppakt en met KPN netwerk kan regelen, Ik ben er nu wel aardig klaar mee eigenlijk, zit al weken met dubbele kosten op deze manier.

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • September 2, 2025

@Floris299 Ik snap heel goed dat je er klaar mee bent. Om toch iets te kunnen; heb je eventueel om een noodoplossing gevraagd bij KPN? Een tijdelijke MiFi router o.i.d.? 

Aangezien de moderators voor KPN werken en niet voor KPN Netwerk ben ik bang dat je hier niet veel verder komt in dit soort zaken, maar ik ben geen moderator dus ik kan het niet hard maken. 

En je zegt dubbele kosten, wat bedoel je daar precies mee? Heb je twee abonnementen lopen?