Skip to main content

Goedemiddag,

Bij mij in de straat is vrijdagmiddag bij het aanleggen van glasvezelkabels de Wifi-kabel kapotgetrokken, zodat we allen nu zonder internet, tv en bellen zitten. 
Ik kreeg keurig een melding op mijn mobiele telefoon. De communicatie daarna was (en is!) echter heel slecht. 
Bij het opzoeken van de storing op internet werd een termijn vermeld van 28 uur. Deze termijn verliep gisteravond. Aansluitend heb ik gebeld naar de klantenservice, en die vermeldden dat ze geen idee hadden wanneer het opgelost zou zijn: “het kan vanavond zijn maar ook morgen, maar daar zou ik ook nog niet te vast op rekenen mevrouw.”
Toen de medewerker nogmaals noemde dat “ook vanavond kon zijn”  en ik hem vroeg of het logisch leek dat er nu in anderhalve dag niet eens iemand was komen kijken, maar er nu iemand in het donker alsnog tot reparatie over zou gaan, kwam daar uiteraard geen antwoord op. 
Nu lees ik op dit forum dat het gewoon bekend is dat KPN in veel gevallen een dergelijk probleem in het weekend niet op zal lossen, tenzij het om noodsituaties gaat. Ik zou het erg waarderen als een callcentermedewerker dit dan gewoon eerlijk zegt, en óók dat KPN zelf geen 28 uurs-termijn vermeldt. Notabene….. de eindtijd van het oplossen van de storing staat nog steeds op gisteravond 20.00 uur…….

Het dupeert mij behoorlijk, omdat ik nu niet in staat ben om te werken, en morgen zelfs 150 km moet rijden  om op kantoor gebruik te kunnen maken van het internet.

Evengoed een fijne zondag allemaal!

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Kissits. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat je ervan baalt dat je op dit moment geen gebruik kan maken van internet en morgen naar kantoor moet om te werken. Ik begrijp dat je graag meer duidelijkheid wilt hebben. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Ik zal voor je uitzoeken of er meer bekend is over deze storing en of er een eindtijd bekend is. Laat je een bericht achter in dit topic wanneer je je gegevens hebt aangevuld?


"Wifi-kabel" 

🤔

 


Goedemiddag Vikash, ik heb mijn gegevens aangevuld. 

Alvast dank!


Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat de verwachtte eindtijd inderdaad op 19-09-2019 om 20.00 staat. Ik durf geen garantie te geven dat het vandaag nog wordt verholpen. Je kan het beste jouw mobiele telefoonnummer achterlaten op onze storingspagina, na het invullen van jouw postcode en huisnummer. Je ontvangt dan een bericht wanneer deze storing is verholpen. 


Beste Vikash,

Dat is exact dezelfde info die ik gisteren ontving, ofwel: geen……

En dat is niet persoonlijk naar jou bedoeld, ik begrijp dat jullie aan handen en voeten gebonden zijn en blijkbaar niet mogen zeggen dat er in het weekend niet wordt gewerkt. Ik kan de plek vanuit mijn huis zien, er wordt absoluut niet gewerkt daar. En dat gaat ook niet meer gebeuren, want het wordt al snel donker.

Mijn mobiele telefoonnummer / mailadres achterlaten op de storingspagina (waar ik inderdaad eerst postcode en huisnummer heb ingegeven) probeer ik al vanaf gisteren. Circa 8x geprobeerd, en steeds dezelfde melding:

 

“Helaas ging het niet goed, probeer het later opnieuw.”

 

 


Ik geloof je gelijk @Kissits wanneer je aangeeft dat er gisteren niet is gewerkt aan deze storing. Het herstellen van een glasvezelkabel besteden we uit aan een onderaannemer. Vaak werken zij alleen niet in het weekend. Onze KPN monteurs werken wel in het weekend, maar komen alleen bij je thuis. Ik hoop dat het probleem zo snel mogelijk wordt verholpen. Zodra ik meer weet laat ik je het weten. 


Reageer