Skip to main content

Ik heb dit zelfde probleem, geen leds op het kastje op de experiabox brandt het serviceledje. hoe kan dit zsm worden verholpen?

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

In ieder geval niet met een bericht op dit topic. Als er geen enkel lampje meer brandt mag je er meestal vanuit gaan dat de NT kapot is (het kastje dus). En hier op dit forum reageert Webcare meestal pas na 2 dagen.

Bellen met klantenservice is in dit geval het snelste.


Ik denk eerder dat de voedingsadapter defect is.


Hoi @ceeswifi. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Heb je de stekker van het glasvezelaansluitpunt al minimaal 2 minuten spanningsloos gemaakt? Als dit het probleem niet verhelpt dat zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profielDan ga ik kijken of ik je kan helpen.Laat je een berichtje achter in dit topic?


Ik denk eerder dat de voedingsadapter defect is.

 

Dat is inderdaad waarschijnlijker maar ook dan is het beter om te bellen dan hier een bericht te plaatsen. Gezien de noodzaak tot snel reageren.


Hoi @ceeswifi. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Heb je de stekker van het glasvezelaansluitpunt al minimaal 2 minuten spanningsloos gemaakt? Als dit het probleem niet verhelpt dat zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profielDan ga ik kijken of ik je kan helpen.Laat je een berichtje achter in dit topic?

Ik heb helaas geen bericht van je ontvangen @ceeswifi, dus ik ga er vanuit dat je telefonisch contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat je daar verder bent geholpen. Als ik toch nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag van je!


Dank allemaal, het glasvezelkastje, dat voor het modem staat was kapot. Inmiddels, binnen 24 uur door een KPN monteur vervangen. Ter compensatie op alles mobieltjes binnen ons huishouden 50gb extra data gekregen zodat we toch TV konden kijken.

Top service KPN!


Wat goed dat het probleem inmiddels al verholpen is. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer