Skip to main content
Beantwoord

Geen werkende diensten

  • December 28, 2019
  • 7 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik heb dit zelfde probleem, geen leds op het kastje op de experiabox brandt het serviceledje. hoe kan dit zsm worden verholpen?

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door ceeswifi

Dank allemaal, het glasvezelkastje, dat voor het modem staat was kapot. Inmiddels, binnen 24 uur door een KPN monteur vervangen. Ter compensatie op alles mobieltjes binnen ons huishouden 50gb extra data gekregen zodat we toch TV konden kijken.

Top service KPN!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Netwerk
  • December 28, 2019

In ieder geval niet met een bericht op dit topic. Als er geen enkel lampje meer brandt mag je er meestal vanuit gaan dat de NT kapot is (het kastje dus). En hier op dit forum reageert Webcare meestal pas na 2 dagen.

Bellen met klantenservice is in dit geval het snelste.


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 29, 2019

Ik denk eerder dat de voedingsadapter defect is.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @ceeswifi. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Heb je de stekker van het glasvezelaansluitpunt al minimaal 2 minuten spanningsloos gemaakt? Als dit het probleem niet verhelpt dat zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profielDan ga ik kijken of ik je kan helpen.Laat je een berichtje achter in dit topic?


Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Netwerk
  • December 29, 2019

Ik denk eerder dat de voedingsadapter defect is.

 

Dat is inderdaad waarschijnlijker maar ook dan is het beter om te bellen dan hier een bericht te plaatsen. Gezien de noodzaak tot snel reageren.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @ceeswifi. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Ik zal voor jou uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Heb je de stekker van het glasvezelaansluitpunt al minimaal 2 minuten spanningsloos gemaakt? Als dit het probleem niet verhelpt dat zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profielDan ga ik kijken of ik je kan helpen.Laat je een berichtje achter in dit topic?

Ik heb helaas geen bericht van je ontvangen @ceeswifi, dus ik ga er vanuit dat je telefonisch contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat je daar verder bent geholpen. Als ik toch nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag van je!


  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • January 2, 2020

Dank allemaal, het glasvezelkastje, dat voor het modem staat was kapot. Inmiddels, binnen 24 uur door een KPN monteur vervangen. Ter compensatie op alles mobieltjes binnen ons huishouden 50gb extra data gekregen zodat we toch TV konden kijken.

Top service KPN!


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat goed dat het probleem inmiddels al verholpen is. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag van je!