Skip to main content
Vraag

Geen werkende internetverbinding sinds verhuizing en KPN lost probleem niet op

• March 11, 2026
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Beste KPN Community,

Ik hoop dat een KPN moderator mij hier kan helpen, want via de klantenservice kom ik helaas niet verder.

Ik ben op 3 februari 2026 verhuisd naar een nieuw adres in Amstelveen. Voor mijn verhuizing heb ik KPN op 5 januari geïnformeerd en gevraagd om mijn internetverbinding op het nieuwe adres te activeren.

Op de dag van de verhuizing bleek er echter geen werkende internetverbinding te zijn. Sinds 4 februari neem ik bijna dagelijks contact op met de klantenservice.

Er is inmiddels een monteur langs geweest, die heeft bevestigd dat er geen probleem in de woning is en dat de verbinding vanuit de centrale geactiveerd moet worden.

Er stond ook een nieuwe monteursafspraak gepland op 12 februari, maar deze afspraak is twee of drie keer niet nagekomen. De monteur is nooit gekomen en daarna heeft niemand van KPN meer contact met mij opgenomen.

Ik heb vervolgens bijna elke dag gebeld, maar krijg steeds te horen dat ik moet wachten. Ik ben ook naar een KPN winkel gegaan, waar medewerkers mijn ticket opnieuw hebben bijgewerkt, maar ook daarna heb ik geen enkele terugkoppeling ontvangen.

KPN heeft daarnaast een tijdelijk noodinternetpakket gestuurd, maar helaas werkt ook dit niet.

Op 7 februari heb ik een formele klacht per e-mail gestuurd en op 13 februari heb ik KPN formeel in gebreke gesteld met een termijn van 5 werkdagen. Tot op heden is het probleem nog steeds niet opgelost.

Daarnaast heb ik contact gehad met KPN Netwerk. Zij hebben mij ongeveer 3 weken geleden verteld dat zij op mijn adres geen glasvezel kunnen leveren omdat het project gesloten is, en dat zij dit ook aan KPN hebben doorgegeven. Toch heb ik hierover nooit enige communicatie van KPN ontvangen.

Ik zit inmiddels meer dan 1,5 maand zonder internet, terwijl ik wel gewoon blijf betalen voor mijn abonnement.

Ook heb ik de opzegafdeling gemaild om het abonnement te beëindigen, maar zelfs daar heb ik na meer dan 15 werkdagen nog geen reactie op gekregen. Tot nu toe krijg ik alleen te horen dat ik moet blijven wachten.

Ik hoop dat een KPN moderator mijn dossier kan bekijken en kan helpen om dit probleem eindelijk op te lossen. Mijn klantnummer en adresgegevens stuur ik graag via een privébericht.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Met vriendelijke groet

Can Salih

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 11, 2026

Ik zal inhoudelijk niet reageren als je enkel een moderator wilt. Alleen die mogen uw gegevens halen uit uw privé forumprofiel. Deze moet u invullen. Anders kan een moderator u niet helpen. Zie: forumprofiel

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 11, 2026

Ik zal inhoudelijk niet reageren als je enkel een moderator wilt. Alleen die mogen uw gegevens halen uit uw privé forumprofiel. Deze moet u invullen. Anders kan een moderator u niet helpen. Zie: forumprofiel

Bedankt voor uw bericht. Ik heb mijn forumprofiel inmiddels ingevuld. U kunt nu de benodigde gegevens bekijken en indien nodig contact met mij opnemen.

Alvast bedankt voor uw hulp.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Hoi ​@Can Salih. Welkom op de KPN Community! Al ben je hier niet om even gezellig te keuvelen, maar omdat je zit met een erg vervelende situatie. Ik snap helemaal dat je meerdere wegen en kanalen gaat bewandelen om jouw situatie ergens onder de aandacht te brengen en opgelost te krijgen. Dan gaan we eens kijken wat we hier voor je kunnen betekenen. 

Goed dat je je profiel alvast ingevuld hebt, want zo kan ik even een kijkje nemen bij je gegevens. Dat moet ik ook tot de conclusie komen dat het niet echt wil opschieten met de glasvezelactivatie. Excuses hiervoor. Ik lees iets over een deur (van een POP waarschijnlijk) die niet open wilde midden februari, maar je zou zeggen dat dat hoogstens binnen een paar dagen opgelost is. Tijd dat er wat gaat gebeuren in ieder geval en ik ga eens kijken of ik de juiste persoon kan vinden hiervoor binnen de organisatie. Zou je voor de zekerheid ook nog het serienummer van de Nokia ONT/glasvezelkastje willen invullen onder ‘Persoonlijke opmerkingen’? 

Om nog even terug te komen op het feit dat je al 1,5 maand zonder diensten zit en er wel voor doorbetaald, kan ik je wel vertellen dat je deze abonnementskosten weer vergoed krijgt. Dat is dan wel pas vanaf het moment dat je glasvezel werkt of wanneer de opzegging gereed is. Vanaf dan kunnen we kijken hoe lang de periode is geweest dat je zonder zat. Hopelijk geef je mij (en KPN) nog een kans om dit in orde te maken voor je.