Skip to main content
Ik wordt zo scheitziek van kpn!!! Nu net pas weer wifi, na 3 en een half uur niks. Al zo vaak moet herstellen, resetten, monteur, bellen etc. Ik betaal een godsvermogen per maand en verwacht een goed product!!!!! Bovendien mag het een wonder zijn als je binnen 10 minuten iemand aan de telefoon krijgt. Ik stap echt binnenkort over als het niet verbeterd en verwacht nu eens een keer een vergoeding voor niet geleverd product, kosten voor mn 4 g, tijd en frustratie!!!!😡😡😡
Is dit alleen een mededeling of wil je geholpen worden? Het gaat namelijk bij ruim 2 miljoen klanten wel goed! Dus kan het bij jou ook!
Hoi Elise, welkom terug! Ik begrijp dat je issues hebt met de wifi. Werkt de vaste verbinding wel goed? Vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik graag even met je mee.



Verder viel het me op dat het leek alsof je jouw geboortedatum in je forumnaam had opgenomen. Privacytechnisch is dat niet zo handig, dus dat heb ik aangepast.
Je hebt niet weer gereageerd, Elise. Ik ga ervan uit dat je via andere weg hulp hebt gekregen. Zo niet, reageer alsnog en vul je profiel in 🙂