Skip to main content

Ik ben al vanaf donderdag bezig met de wifi weer aan de praat te krijgen.. aantal keer een medewerker aan de lijn gehad.. hier kreeg ik slechte hulp.. alle stappen hebben we al doorlopen.. vrijdag werd er zelfs gezegd.. dat het niet aande wifi lag, maar aan mijn 2 televisies, 2 laptops, 4 telefoons, 2 Google homes etc.. terwijl ik nu op de Ziggo wifi van de buren zit.. en dat werkt in het gehele huis...

Mijn experia V10A en de wifi versterker doen het niet.. ik heb tot 5 meter bereik.. krijg ik zaterdag een mail met dat ik een wifi versterker kan kopen.. ik heb daarvan er al 1 staan.. en die werkt niet.

Gisteren zou ik gebeld worden door een monteur.. is niet gedaan

Ik begin ondertussen aardig geïrriteerd te raken hierover. En twijfel zelfs of ik een internet abonnement ernaast moet afsluiten van Ziggo, omdat dat blijkbaar wél werkt en ik niet verder kom met kpn.

Gr pp

 

Dag @Anoniemkolhorn. Van harte welkom hier. Wat lastig dat je geen WiFi hebt. Als ik het goed begrijp werkt het nu helemaal niet? Je geeft aan dat je een Experia Box V10a hebt en een WiFi-versterker. Uit de metingen blijkt dat je Experia Box momenteel niet is aangesloten. Klopt dat? Wil je de Experia Box aansluiten en resetten? Verder ben ik benieuwd wat voor versterker je precies hebt. De witte vierkante, zwarte of ronde witte? En waar in huis heb je die geplaatst? Heb je alle stappen in dit topic voor het oplossen van trage en wegvallende WiFi al eens doorlopen? Ik lees graag wat je al hebt geprobeerd.


Hoi, hij is nooit niet aangesloten geweest. Maar hij gaf rood licht. Ik heb hem wederom gereset. Ik heb een zwarte vierkante wifi versterker de versterker heeft ondertussen al op zolder gestaan en op de 1e verdieping. Ik heb ondertussen alle stappen al doorlopen met je collega's 


Begrijp ik het nou goed dat als je de experiabox aansluit het lampje roodblijft???


Nee gisteren toevallig, over het algemeen brandt hij groen


Hij hoort altijd groen te branden. Ik vermoed toch dat er dan iets niet goed zit tussen de wijkkast en je modem. Zeker omdat @Natasja het modem niet ziet. Ik neem aan dat het bekabeld dan ook niet goed werkt?


Alleen gister niet, maar bekabeld werkt over het algemeen wel gewoon


Hallo @Anoniemkolhorn. Bedankt voor je reactie. Ik kan je verbinding nu inderdaad wel doormeten. Als ik dat doe kom ik eigenlijk geen bijzonderheden tegen. Het is nog steeds zo dat geen enkel apparaat verbinding maakt met WiFi? Ook niet na de reset? Binnen die 5 meter vanaf het modem werkt het wel goed? Zie je het netwerk wel verschijnen op je apparaten? En wil je de Experia WiFi eens loskoppelen en nogmaals de WiFi Manager doorlopen? Wat krijg je daar voor resultaat uit?


Alleen als ik naast de router sta kan ik verbinden met wifi


Waar staat de Experiabox? Wat voor apparaten staat er in de buurt van de Experiabox? Want iets in de buurt van de Experiabox zal het signaal verstoren denk ik...


Laat maar zitten, ben nu 1,5 week verder. Nog steeds geen oplossing. Ondertussen door ons mobiel internet heen, thuis werken gaat niet, neem er wel een abonnement van Ziggo naast, en wanneer mijn kpn abonnement af is zeg ik het wel op. Ben het nou wel zat ondertussen. 


U wilt ook helemaal niet geholpen worden lijkt het wel... :disappointed:


Jammer dat je er zo in staat, @Anoniemkolhorn. Ik had je vanzelfsprekend graag verder geholpen, en dat geldt denk ik ook voor @Nick83. Het is dan alleen wel van belang dat je de vragen die hier worden gesteld beantwoordt en toelicht welke stappen je al hebt doorlopen. Mocht je nog aan de slag willen, dan zie ik je reactie graag tegemoet.


Reageer