op de experiabox v10a hebben we geen wifi en het lampje blijft blauw knipperen.
ik heb hem meermaals uit en aan gezet en gereset maar dit hebt niet
Geen Wifi en blauw knipperend lampje op de Experia Box V10A
Beste antwoord door Arjan van KPN
Hoi ​
Een blauw knipperend lampje betekent dat het modem probeert een verbinding op te bouwen. Als ie dat maar blijft doen, dan gaat er iets mis. Heb je gecheckt of de aansluitkabel in de juiste poort zit? Voor DSL moet de kabel in de grijze DSL poort zitten (en niet in de groene phone poort bijvoorbeeld). Voor glasvezel moet de kabel in de WAN poort zitten en niet in een andere gele ethernetpoort. Ook kun je, in het geval van glasvezel, het glasvezelkastje even van de stroom halen voor 2 minuten en daarna je Experia Box ook weer even herstarten.
We zijn nu inmiddels twee dagen verder, dus ik hoop dat je het al op hebt kunnen lossen. Mocht dat nog niet het geval zijn (en bovenstaande helpt niet), dan raad ik je aan om contact te zoeken met onze helpdesk. Zij kunnen direct je verbinding doormeten en de juiste acties uitzetten. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.