Skip to main content

Door verbouwing lag WiFi er twee weken uit. Evenals TV(2 stuks). Nu ik de draden weer aansluit lukt het niet mijn wifi op mobiel of Ipad te krijgen. Wel die van de buren. Waar we op zaten de laatste weken. Krijg melding kan IP adres niet verkrijgen bij eigen WiFi. 

Ook de tv hapert. Beiden! Heeft toch niks met WiFi te maken? Wat kan ik her beste doen? 

Groet

admin: eigen topic aangemaakt.

Hi @KoosTak, dank je wel voor jouw bericht. Wat lastig dat het internet en de tv na de verbouwing voor problemen zorgen. Is de verbouwing zelf helemaal gelukt en is alles naar wens? :relaxed: Wat betreft de problemen die je ervaart, kun je me vertellen wat je zelf hebt geprobeerd om het probleem op te lossen? Dit om te voorkomen dat we dubbele dingen gaan doen. Heb je bijvoorbeeld de Experia Box al eens herstart of gereset?

Ook ben ik benieuwd hoe de tv-ontvangers zijn aangesloten op de Experia Box. Is dit met een rechtstreekse kabel of maak je gebruik van een draadloze verbindingsset? Mocht je gebruik maken van een draadloze verbindingsset, kun je dan vertellen welk type dit is en welke lampjes er op de adapters branden? 

Met deze informatie krijgen we een duidelijker beeld van de situatie en kunnen we verder uitzoeken hoe we dit op kunnen lossen!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer