Skip to main content
Beantwoord

Geen wifi en rood lampje op Experia Box

  • February 3, 2020
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Sinds twee dagen KPN. Deed het prima tot vanavond. Géén Wi-Fi en het rode lampje waar ik veel over lees.

Alle stappen genomen, tot en met de harde reset aan toe. Help!

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Joep1965

Oei dat klinkt niet best. Welke experiabox heb je ?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 3, 2020

Oei dat klinkt niet best. Welke experiabox heb je ?


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • February 3, 2020

@M8eld Allereerst welkom op ons Forum! Balen dat je ineens geen wifi meer hebt. :worried:  Kan je nog wel gewoon tv kijken of heb je geen tv-ontvangers? Ik wil het graag even voor je uitzoeken en oplossen. Zou je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik met je mee!


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • February 28, 2020

@M8eld Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!