Skip to main content
Vraag

Geen wifi/internet op telefoons en tv

• August 20, 2026
  • 6 reacties
  • 72 keer bekeken

Wij hebben al een paar dagen dat het modem aangeeft dat er wel wifi is maar het internet lampje knippert groen ipv dat deze constant groen is. Verder is onze versterker wel constant groen.

Maar op de tv en telefoons blijven we geen wifi/ internet hebben

wie kan ons helpen?

6 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Medewerker KPN Escalaties
  • August 21, 2026

Ik heb te weinig informatie om iets erover te kunnen zeggen.

Heb je verbinding via glas of koper. Bij glas wat doen de lampen van het glasvezelkastje.
Welke experiabox gebruik je? Wat doet power en service lampje. Werkt  bekabeld internet wel?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 22, 2026

Glasvezelkastje. Alle lampjes branden en die van internet knippert. Box 12, power en service lampje branden ook. Wij hebben geen bekabeld internet

Forum|alt.badge.img+3
  • Medewerker KPN Escalaties
  • August 22, 2026

Gezien de informatie lijkt alles in order tot aan je experiabox, maar gaat het mis met de draadloze verbinding. Ben je verbonden met het juiste netwerk en staat hier dat je verbonden bent? Gezien je het probleem op zowel TV en telefoon hebt sluit ik even je TV en telefoon uit als oorzaak. Mocht je telefoon wel op wifi komen installeer de mijnKPN app op je telefoon en start de wifi manager en loop daar eens doorheen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 24, 2026

Hoi ​@LSreyharbers , bedankt voor jouw bericht en welkom ook hier op onze Community!

Heel irritant dat je al een paar dagen problemen ervaart met de wifi dus goed dat je daar ook melding van maakt. In eerste instantie zou ik je ook aanraden om eens aan de slag te gaan met de KPN Wifi Manager; dit is een online tool die je kan helpen om problemen met de wifi te verhelpen en ik vermoed dat je hiermee wel verder moet gaan komen. Mocht dat onverhoopt niet lukken, weet dat je dan ook altijd zelf een belafspraak in kunt plannen met onze Helpdesk, dat schakelt vaak wat vlotter omdat er dan direct contact is.

Laat je ons ook weten of het uiteindelijk allemaal nog is gelukt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 25, 2026

Voor nu doet de wifi het weer bedankt voor de hulp van iedereen!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • August 26, 2026

Goedemorgen ​@LSreyharbers , dat is heel erg fijn om te lezen en bedankt ook dat je dit even hebt willen laten weten 💪🏻

Wat heeft er trouwens voor gezorgd dat de wifi het weer doet? Heeft de KPN Wifi Manager je hierbij geholpen?