Skip to main content
Beantwoord

geen wifi meer

  • April 12, 2020
  • 16 reacties
  • 100 keer bekeken

Lona sou
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Sinds donderdag heb ik geen wifi meer. 

We hebben een expedia box  v8.

 

 

Beste antwoord door Lisa

@Lona sou Welkom op ons KPN Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Je hebt helemaal geen wifi meer? Er komt dus helemaal geen signaal meer van het modem? 

Had je de V8 als eens voorzien van een harde reset? LET OP: De gegevens worden hierdoor teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Deze vind je op de achterkant van het modem. 
Als je een computer/laptop aansluit met een kabel, heb je dan wél gewoon internet? 
Hoe branden de lampjes op de V8 en maken jullie gebruikt van wifi versterkers? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

16 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • April 12, 2020

@Lona sou Welkom op ons KPN Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Je hebt helemaal geen wifi meer? Er komt dus helemaal geen signaal meer van het modem? 

Had je de V8 als eens voorzien van een harde reset? LET OP: De gegevens worden hierdoor teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Deze vind je op de achterkant van het modem. 
Als je een computer/laptop aansluit met een kabel, heb je dan wél gewoon internet? 
Hoe branden de lampjes op de V8 en maken jullie gebruikt van wifi versterkers? 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • April 16, 2020

@Lona sou Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het probleem via een andere weg hebt weten op te lossen. Anders hoor ik het graag. :smile:


Lona sou
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 19, 2020

Nee ik heb nog steeds geen WiFi.ik heb een nieuwe modem gekregen experia box V10A. Ik heb hem aan gezeten, maar na de starten brandt de lampje groen en meteen rood wordt. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 19, 2020

Nee ik heb nog steeds geen WiFi.ik heb een nieuwe modem gekregen experia box V10A. Ik heb hem aan gezeten, maar na de starten brandt de lampje groen en meteen rood wordt. 

Dan heeft u waarschijnlijk geen internet. Heeft u interactieve tv? Die doet het ook niet?


Lona sou
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 19, 2020

Nee ik heb geen interactieve tv. 


Lona sou
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 19, 2020

De lampje van internet brandt wel groen.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 19, 2020

En heeft u een laptop die u bekabeld aan kunt sluiten? Betreft het een glasvezel aansluiting? 


Lona sou
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 19, 2020

Ja ik heb wel een laptop, maar doet het ook niet


Lona sou
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 19, 2020

met glasvezel aansluiting 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • April 19, 2020

Bijzonder. Glasvezel. Dan heeft u een los glasvezelmodem. Brand daar een lampje op? Heeft u dit modem al eens een minuut of 5 stroomloos gehad?


Lona sou
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 19, 2020

Ik heb  alles gedaan ,maar zonder resultaat. Ik heb telefonisch contact gehad ,ze zeggen tenslotte letterlijk dat het hun spijt,maar dat ze er ook niets kennen doen.


Lona sou
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 19, 2020

Kan iemand snel mogelijk mij helpen  een oplossing vinden, mijn dochter moet thuis leren, maar zonder wi-fi heeft zij meer dan een week niets gedaan 😣😣


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • April 19, 2020

@Lona sou Hoi! Bedankt voor je reactie. Op de gegevens die je hebt ingevuld, kan ik helemaal geen klant vinden? 
Je hebt wel een abonnement bij ons toch op dit adres, niet toevallig bij Telfort of..? 


Lona sou
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 19, 2020

Eigenlijk heb ik een abonnement bij Telfort.Telfort wordt samen met kpn of niet?


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • April 19, 2020

@Lona sou Dat klopt helemaal. TFT mobiel is helemaal over naar KPN. Voor Internet en tv thuis dien je nog wel bij hen aan te kloppen (helaas). 
Je zou deze vraag kunnen stellen op het Forum van Telfort
Hopelijk vind je snel een oplossing voor dit probleem. 


Lona sou
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • April 19, 2020

Is goed, dankjewel