Skip to main content

Sinds donderdag heb ik geen wifi meer. 

We hebben een expedia box  v8.

 

 

@Lona sou Welkom op ons KPN Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Je hebt helemaal geen wifi meer? Er komt dus helemaal geen signaal meer van het modem? 

Had je de V8 als eens voorzien van een harde reset? LET OP: De gegevens worden hierdoor teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Deze vind je op de achterkant van het modem. 
Als je een computer/laptop aansluit met een kabel, heb je dan wél gewoon internet? 
Hoe branden de lampjes op de V8 en maken jullie gebruikt van wifi versterkers? 


@Lona sou Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het probleem via een andere weg hebt weten op te lossen. Anders hoor ik het graag. :smile:


Nee ik heb nog steeds geen WiFi.ik heb een nieuwe modem gekregen experia box V10A. Ik heb hem aan gezeten, maar na de starten brandt de lampje groen en meteen rood wordt. 


Nee ik heb nog steeds geen WiFi.ik heb een nieuwe modem gekregen experia box V10A. Ik heb hem aan gezeten, maar na de starten brandt de lampje groen en meteen rood wordt. 

Dan heeft u waarschijnlijk geen internet. Heeft u interactieve tv? Die doet het ook niet?


Nee ik heb geen interactieve tv. 


De lampje van internet brandt wel groen.


En heeft u een laptop die u bekabeld aan kunt sluiten? Betreft het een glasvezel aansluiting? 


Ja ik heb wel een laptop, maar doet het ook niet


met glasvezel aansluiting 


Bijzonder. Glasvezel. Dan heeft u een los glasvezelmodem. Brand daar een lampje op? Heeft u dit modem al eens een minuut of 5 stroomloos gehad?


Ik heb  alles gedaan ,maar zonder resultaat. Ik heb telefonisch contact gehad ,ze zeggen tenslotte letterlijk dat het hun spijt,maar dat ze er ook niets kennen doen.


Kan iemand snel mogelijk mij helpen  een oplossing vinden, mijn dochter moet thuis leren, maar zonder wi-fi heeft zij meer dan een week niets gedaan 😣😣


@Lona sou Hoi! Bedankt voor je reactie. Op de gegevens die je hebt ingevuld, kan ik helemaal geen klant vinden? 
Je hebt wel een abonnement bij ons toch op dit adres, niet toevallig bij Telfort of..? 


Eigenlijk heb ik een abonnement bij Telfort.Telfort wordt samen met kpn of niet?


@Lona sou Dat klopt helemaal. TFT mobiel is helemaal over naar KPN. Voor Internet en tv thuis dien je nog wel bij hen aan te kloppen (helaas). 
Je zou deze vraag kunnen stellen op het Forum van Telfort
Hopelijk vind je snel een oplossing voor dit probleem. 


Is goed, dankjewel 


Reageer