Skip to main content

Hallo

 

ik beide Expedia WiFi aangesloten werkte perfect met de thuis app. Daarna gegevens invullen(thuis en studeerkamer) en wachtwoord instellen. Helaas ging de app vast zitten elders niets meer . App afgesloten en opnieuw gestart.

Geen WiFi meer 😞
modem en de Expedia WiFi’s reset en op nieuw begonnen met installeren. 
Helaas er dit lukt niet meer😫.

  Wat nu te doen??

 

groet michel

 

 

 

 

Rot autocorrectie


Als u alles afkoppelt en in eerste instantie een fabrieksreset van de modem doet. Als deze helemaal is opgestart en functioneerd (testen met wifi en bedraad), dan de experia wifi (die nog niet is aangesloten) resetten en de tijd geven om opnieuw op te starten bedraad aansluiten. als dit werkt het toepassen bij ook de 2e.


Je kunt beter die thuis app niet gebruiken.

Eerst SuperWifi's loskoppelen. En de Experiabox resetten. Tenzij je daar instellingen op gemaakt hebt. Volgens de SuperWifi's resetten met de stekker in het stopcontact, maar de utp kabel niet in de Experiabox. Reset knop ongeveer 15 seconden vast houden. Na resetten en wachten, dan eerst de utp kabel van de eerste SuperWifi in de Experiabox stoppen. Dit zo ongeveer 20 minuten met rust laten. De lamp op de SuperWifi zou nu groen moeten branden. Daarna de 2de SuperWifi ook verbinden met de Experiabox. De eerste laat je gekoppeld, nu zijn ze dus beide met kabel verbonden. Dit laat je wederom 20 minuten met rust. De groene lampen op de beide SuperWifi's zouden nu groen moeten zijn. Daarna koppel je de 2de SuperWifi weer los van de Experiabox en plaats je ergens anders.


Hi @Sjeng1979, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik zie dat er al een aantal reacties zijn gekomen op jouw vraag / probleem. Kan je aangeven of je deze tips hebt gevolgd en de problemen al zijn verholpen? Zo niet, dan hoor ik graag wat je hebt geprobeerd om het op te lossen en waar je nu nog tegenaan loopt!


@Sjeng1979, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen?


Reageer