Skip to main content
Beantwoord

Geen wifi meer na veranderen wachtwoord

• 20 juni 2023
  • 4 reacties
  • 225 keer bekeken

Bij mijn doet helemaal niks 

ik kom niet op adres dan geen netwerk of zo

ik spijt dat Ww veranderd heb 

daar voor werkte super 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door GerritS76

Bart27 schreef:

Dan heb je de verkeerde stekker eruit getrokken, de netwerkplug die je even los moet halen is die van tussen het glasvezelmodem en de Experiabox. Daarna voer je de reset uit en na enkele minuten zou je op de PC of laptop via https://192.168.2.254/ de Experiabox moeten kunnen bereiken.

Pas als je dit voor elkaar hebt en ingelogd bent en het wachtwoord hebt kunnen veranderen, steek je de netwerkplug dus pas weer terug.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• 601 reacties
  • Antwoord
  • 20 juni 2023
Bart27 schreef:

Dan heb je de verkeerde stekker eruit getrokken, de netwerkplug die je even los moet halen is die van tussen het glasvezelmodem en de Experiabox. Daarna voer je de reset uit en na enkele minuten zou je op de PC of laptop via https://192.168.2.254/ de Experiabox moeten kunnen bereiken.

Pas als je dit voor elkaar hebt en ingelogd bent en het wachtwoord hebt kunnen veranderen, steek je de netwerkplug dus pas weer terug.

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 22 juni 2023

Hi @Bart27! Is het met het advies van @GerritS76 gelukt om weer verbinding met de wifi te krijgen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 22 juni 2023

Nee nog niet gelukt 

maar zondag komt iemand helpen te fixen 

Ik zelf geen laptop of pc 

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 23 juni 2023

@Bart27 dan snap ik dat het lastig is op het modem in te loggen. Wel moet een reset van je modem vaak voldoende zijn de wifi-gegevens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Als je wilt kan je dit nog proberen.