Skip to main content
Beantwoord

Geen wifi meer V9 experiabox

  • February 19, 2020
  • 2 reacties
  • 103 keer bekeken

Had vooraf werkend WiFi. Heb net gepoogd om mijn 2 draadloze WiFi versterkers van KPN aan te sluiten. Installatie App gebruikt. Zou fluitje van een cent zijn. Niet gelukt aangezien 2e wifi versterker niet gevonden kan worden. Stond er naast!! Alles was correct aangesloten. Nu blijk ik geheel GEEN WiFi meer te hebben in huis. Mijn netwerk is geheel verdwenen. Heb router opnieuw opgestart en stroom er af gehad. Versterkers verwijderd. Geen resultaat. Met App wifi analyzer is het netwerk ook niet te zien. Hoe is dit op te lossen? Of is Wifi in mijn Experiabox 9 kapot? 

Beste antwoord door Nick83

Zodra je de versterkers aansluit op de Experiabox V9 word de WiFi van de Experiabox uitgezet. Dit hoort zo.

De draadloze versterkers sluit je beide bekabeld aan op de Experiabox.

Vervolgens wacht je tot ze beide groen worden. Dit kan een kwartier duren. Lukt dat tot zover?

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 19, 2020

Zodra je de versterkers aansluit op de Experiabox V9 word de WiFi van de Experiabox uitgezet. Dit hoort zo.

De draadloze versterkers sluit je beide bekabeld aan op de Experiabox.

Vervolgens wacht je tot ze beide groen worden. Dit kan een kwartier duren. Lukt dat tot zover?

 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @Marco40, welkom! Wat een gedoe, zeg.. Ben je er nog uitgekomen? Evt. met de tips van Nick? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.Â