Skip to main content

ik krijg geen verbinding met wifi met oude telefoon, ik krijg de melding:"de tijd voor de verbinding met xxxx is verlopen". betekent dit dat ik deze telefoon nooit meer kan gebruiken?

Dan heb je voor die verbinding een bepaalde gebruikstijd, bij AH bijvoorbeeld een half uur, daarna moet je wer opnieuw inloggen, zie je vaker bij gastnetwerken ligt dus niet aan je telefoon.


Maar het is mijn eigen huiswifi, niets raars aan…

 


Hallo @Jos Rood welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Staat binnen dat modem misschien een tijdslot ingesteld?

Ik heb zelf mijn wifi 's nachts altijd uit staan van 1u00 tot 5u00. Dat bedoel ik met tijdslot.

 


Ik heb een experia V10, moet toch redelijk up to date zijn... WiFi staat altijd aan hier, ik heb drie kinderen, je denk toch niet dat die een minuut zonder kunnen... Het betreft wel een oude telefoon, gok 6 jaar oud, maar is en blijft een smart phone en dus zou hij het moeten doen lijkt mij

 


Volgende week moet ik weer werken, neem hem mee om te kijken of hij de wifi van mijn werk wel pakt.


@Jos Rood ik heb hier nog een Motorola E 2nd gen +/- 7 jaar oud, werkt gewoon op de ExperiaBox V10. Android 6 is wel vervangen door LineAge OS 17 (Android 10)


Hi @Jos Rood,

Heb je het al kunnen testen met de wifi van je werk? Mocht je toestel daar óók deze melding geven, dan lijkt er toch iets in het toestel te zitten dat niet helemaal lekker loopt. In dat geval wellicht terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Uiteraard dan wel van te voren een back up maken als er nog belangrijke dingen op het toestel staan.


Hoi Maja

Deze week nog vakantie, volgende week testen. Maar ik heb hem al terug gezet naar fabrieksinstellingen; werkte ook niet. Snap er geen sikkepit van…

 


Je hebt deze melding verder ook nog nooit gezien met andere apparaten bij jou op de wifi thuis? En je gebruikt zeker weten het juiste wachtwoord?


Niet eerder gezien en ww 100% correct

 


Hmm, dan kan het haast niet anders dan aan het toestel zelf liggen 🤔

Kan er wel een simkaart in of is hij alleen nog maar geschikt voor een ‘oude, grote’ simkaart? Mocht het wel lukken om er een simkaart in te plaatsen dan ben ik benieuwd of je dan wel gebruik kan maken van mobiele data!


Goede tip. Ga ik ook proberen 


Heeft u WiFi versterkers van KPN? Of heeft u alleen de Experiabox? 


ik heb wifi versterkers (KPN superwifi)

 

Vandaag de telefoon, eindelijk, op mijn werk getest en daar pakt hij de wifi wel, moeten het blijkbaar toch in de thuis WIFI zoeken...

Nick83; zie jij een mogelijkheid dat de versterkers ermee te maken hebben?


Heeft u WiFi versterkers van KPN? Of heeft u alleen de Experiabox? 

 

 


update 25/08

ik snap er geen sikkepit meer van. Thuisgekomen heb ik de wifi weer geprobeerd en deed het niet. Toen de ww van de versterker geprobeerd, ook geen succes. toen maar weer de gewone ww geprobeerd en nu doet hij het opeens weer wel…

Geloof me, er zijn geen typefouten gemaakt of wat dan ook.

Hoop dat het blijvend is en dat ik dit kan afsluiten.

 


Hi @Jos Rood, gaat het tot nu toe nog steeds goed? ben erg benieuwd!


Hoi Maja

 

ik snap het nog steeds niet, maar so far, nog steeds so good… :)

 


Hi @Jos Rood, gaat het tot nu toe nog steeds goed? ben erg benieuwd!

Uh Maja als je terug leest gaat het eigenlijk niet goed!!
Wat heeft het nut  van Wifi versterkers? Als ze op het netwerk (wifi) van de box zit?