Skip to main content

Goededag forumleden.

Na uren met de helpdesk gebeld te hebben en heel veel resets. Toch mijn probleem hier maar eens neer leggen.

Ik heb nieuw uit de doos 2 zwarte bedrade wifi versterkers aangesloten. Nadat ik deze heb aangesloten kreeg ik een melding dat ze aan het updaten waren. Update was klaar maar ik had geen wifi. Het blauwe lampje van het wifi signaal op de versterker brand wel. Maar op geen enkel apparaat zie ik het wifi netwerk.

Na talloos resetten van de experiabox en de versterkers nog steeds het probleem. Ook de klantenservice meerdere keren gebeld vele optie doorlopen maar geen resultaat. Alles zag er goed uit alleen op een of andere manier zend de versterker geen signaal uit.

Ik hoop dat een forumlid dit probleem bekend voorkom en mij kan helpen.als er verder nog gegevens nodig zijn dan hoor ik het graag. De experiabox is V10.

Met vriendelijke groet

Edwin 

Ziet u wel een netwerk wat begint met "BWA"?

 


Na een reset zie ik hem. Dan verbind hij soms wel maar dan is hij na 30 sec weg. Krijg soms ook een melding verificatiefout.

 


Wie is "hem"? Uw eigen netwerk of het BWA netwerk?

Vanaf een bekabeld aangesloten pc of laptop, kunt u eens proberen in te loggen op http://192.168.2.150?

 


Het bwa netwerk bedoel ik.

Inloggen op de experiabox via bekabelde pc lukt wel. Dit heeft de klantenservice van kpn ook gedaan via een meekijk verbinding. Vervolgens alles bekeken de versterkers staan wel gewoon in het menu van de experiabox

Ik heb zelf het vermoede dat de update van de versterkers niet afgerond is en daarom blijft hangen of dat de versterkers kapot zijn


Het bwa netwerk bedoel ik.

Inloggen op de experiabox via bekabelde pc lukt wel. Dit heeft de klantenservice van kpn ook gedaan via een meekijk verbinding. Vervolgens alles bekeken de versterkers staan wel gewoon in het menu van de experiabox

Ik heb zelf het vermoede dat de update van de versterkers niet afgerond is en daarom blijft hangen of dat de versterkers kapot zijn

Mijn link is niet de link naar de Experiabox. Maar naar de versterkers. 


Nick83

Mijn dank is groot dat u mij heeft verwezen naar een inlog pagina van de verstekers. Dit was bij mij niet bekend dat ik ook in bij de versterkers kon inloggen  Na een aantal instellingen gewijzigd te hebben. Werkt alles nu uitstekend.

Bedankt 


Hoi @Ed geen idee, wat fijn dat je hier op het forum dankzij Nick de oplossing gevonden hebt :relaxed: Zeker aangezien je ook al verschillende keren contact met de klantenservice had gehad. Als je vragen hebt of als we iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.