Skip to main content
Beantwoord

geen wifi, na reset brand rode lampje

  • December 29, 2020
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

Hoi! Mijn modem lijkt kapot.

Eerst geen wifi, toen (na alle checks) een reset maar zonder effect. Modem blijft nu hangen op rode power lampje en doet niks meer.

Hoe kan ik deze omruilen?

Beste antwoord door jimny

Je zou kunnen bellen tot 22.00 uur naar 0800-0402 en daar aangeven dat je iemand wil spreken en daar aangeven dat je V8 modem de geest heeft gegeven , wat op zich niet vreemd is omdat dit de nog langst draaiende modem is.

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • December 29, 2020

Welk modem heb je precies 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2020

Experia Box v8


jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • December 29, 2020

Je zou kunnen bellen tot 22.00 uur naar 0800-0402 en daar aangeven dat je iemand wil spreken en daar aangeven dat je V8 modem de geest heeft gegeven , wat op zich niet vreemd is omdat dit de nog langst draaiende modem is.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2020

Gedaan! Dank!


jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • December 29, 2020

Gedaan! Dank!

Graag gedaan, krijg je een nieuw modem toegestuurd, zo ja laat je hier even weten als het weer werkt