Skip to main content
Beantwoord

Geen wifi na werkzaamheden aan het netwerk

• September 6, 2025
  • 7 reacties
  • 90 keer bekeken

Peter Krabbenbos
Nieuwkomer

Deze week werkzaamheden aan het netwerk door KPN
Nu geen WiFi meer...

Beste antwoord door Peter Krabbenbos

Heb inmiddels contact gehad met iemand van de klantenservice; en binnen 3 minuten vond hij het euvel: het middelste lipje op de Experia Box even indrukken en klaar.
Kennelijk hadden de werkzaamheden mijn wifi (even) uitgezet en kon die alleen manueel door mij weer aan gezet worden? Tsja.
Toch bedankt voor het meedenken over zo’n probleem!

7 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • September 6, 2025

Modem al eens opnieuw opgestart?

Peter Krabbenbos
Nieuwkomer

Keer of 15 nu. Herkent mijn oude netwerk ook niet meer,

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 6, 2025

Modem al gereset? Al ingelogd in de webinterface?

Als dit niet werkt? Wat gebeurt er precies?

Leen59
Wijsgeer
  • September 7, 2025

WiFi wordt verzorgd door het modem, het internet signaal komt uit het KPN netwerk. Heb je glasvezel of koperverbinding? Welke lampjes branden op het modem? Kortom, er is meer informatie nodig om je te helpen.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 7, 2025

Hoi ​@Peter Krabbenbos 
En als je glasvezel hebt welke lampjes branden daar op? Maak even een foto van het glasvezelkastje

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Peter Krabbenbos, welkom op de community! Wat vervelend dat je na de werkzaamheden geen wifi hebt. Heb je al gekeken of er lampjes branden op het glasvezelkastje en op de ExperiaBox? En als er lampjes branden, welke zijn dat? Met die informatie kunnen we beter zien waar het probleem zit.

Peter Krabbenbos
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 10, 2025

Heb inmiddels contact gehad met iemand van de klantenservice; en binnen 3 minuten vond hij het euvel: het middelste lipje op de Experia Box even indrukken en klaar.
Kennelijk hadden de werkzaamheden mijn wifi (even) uitgezet en kon die alleen manueel door mij weer aan gezet worden? Tsja.
Toch bedankt voor het meedenken over zo’n probleem!