Skip to main content

Beste ontvanger,

Ik ben overgestapt van Ziggo naar jullie dit is nu een klein jaar geleden, ik dacht beter af te zijn.

Normaal is dat de prijs goedkoper is maar volgens de Consumentengids maakt niet alleen Ziggo maar ook jullie er een potje van. Ik begrijp dat jullie na een jaar ook wat aan die prijs kunnen doen. 

Hoe zuur is mijn constatering nu ik woon in een appartement met vanaf de voor deur waar de meterkast om de hoek staat met jullie modem. Als ik dan naar het balkon loop waarvan de deur open staat geen verbinding meer heb met laptop of i pad en telefoon afstand pakweg met de voet gemeten dus niet met een centimeter 14 meter dat kan toch niet !! Wat gaan jullie hier aan doen? zonder bericht ga ik weer gewoon voor een jaar naar een ander.

Hallo @tafkan ,

Veertien meter is een behoorlijke afstand voor WiFi, dus het is niet raar dat de verbinding veertien meter verder hapert. 

Je kunt jouw Wifi verbeteren. 

 

Ik vermoed dat de oplossing SuperWifi kan zijn. Die zal je dan wel zelf (bv via KPN) moeten aanschaffen. Je krijgt SuperWifi niet gratis. 
 

 


Hallo @tafkan 

 

Misschien is er nog een andere optie dan die @Noordzee noemt:

Wat voor aansluiting heb je, een glasvezel (rode poort op het modem) of een DSL (grijze poort op het modem) verbinding?
Als je glasvezel hebt en er loopt al een UTP kabel van de meterkast naar jouw appartement (naar bijvoorbeeld de TV ontvanger)  dan kan je het KPN modem beter in je appartement zetten.


Reageer