Skip to main content
Beantwoord

Geen WiFi op de televisie

• May 14, 2020
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Geen Netflix, YouTube, etc. op de televisie. Op alle andere apparaten wel. Blauw lampje bij ECO brandde, wat moet ik doen?

Beste antwoord door Noordzee

In het menu van jouw TV kun je ook de Wifi-code invoeren. Heb je dat gedaan? Want als je op andere apparaten wel internet hebt, dan zou je op dat moment Netflix en You Tube ook moeten kunnen zien via de apps van jouw TV.  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 14, 2020

Waarschijnlijk heb je een tijdblok ingeschakeld waar Wi-Fi uit gaat. Dit kan je aanpassen als je inlogt in de experiabox. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 15, 2020

In het menu van jouw TV kun je ook de Wifi-code invoeren. Heb je dat gedaan? Want als je op andere apparaten wel internet hebt, dan zou je op dat moment Netflix en You Tube ook moeten kunnen zien via de apps van jouw TV.  

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi @Smiley18, nog van harte welkom hier op ons forum. Ik hoop dat je er intussen uit gekomen bent met de tips van Joep en Noordzee. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust hier weten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 20, 2020

Dank jullie wel voor jullie hulp!

Kennen jullie dat, dat als je het probleem aan een ander laat zien, het probleem opeens weg is?

Dat had ik :-)