Skip to main content

Ik heb al maanden problemen thuis met mijn Wifi. Het valt steeds weg of het is traag. Sinds gisteren kan ik überhaupt geen verbinding meer maken met mijn wifi thuis. Op andere plekken zoals bij mijn ouders of op het werk krijg ik wel verbinding met mijn telefoon. Andere apparaten zoals laptop en telefoon van mijn vriend geeft thuis geen problemen en zit gewoon op de wifi. Ik kan op internet nergens een oplossing vinden. Allerlei resetten gedaan maar niks wil lukken.

 

Kan iemand me helpen want dit is ontzettend irritant. 

Hi @Michellee28, ik snap goed dat dat heel irritant is, zeker als wifi op jouw telefoon het ergens anders wel doet en tot nu toe niks geholpen heeft. We zoeken hier graag met je mee.

Welke Experia Box heb je? Je noemt dat je verschillende resets hebt geprobeerd, kan je vertellen wat je precies hebt gedaan? Hoe meer informatie je deelt, des te beter ik (en andere forumbezoekers) je kunnen helpen omdat dan duidelijk is hoe de situatie in elkaar zit. Het helpt vaak goed om onze Wifi Manager te doorlopen; deze handige servicetool helpt je om je wifi verbinding te controleren en optimaal in te stellen.