Skip to main content

Ik heb nu sinds een paar dagen dat de WiFi op mijn mobiel (iPhone XR) het niet meer doet. Ik heb al in de instellingen op de knop “WiFi vergeten” gedrukt en daarna opnieuw proberen te verbinden. Bij het invoeren van het wachtwoord geeft ie aan dat het wachtwoord verkeerd is. Echter is dit wel het juiste wachtwoord die ik invoer. Het lukt me wel om met andere WiFi’s te verbinden, dus denk niet het aan de telefoon zelf ligt. Mijn gezinsleden hebben wel gwn WiFi en zijn dus wel gewoon verbonden en kunnen er gebruik van maken.

Wat zal dit zijn? En is er een manier om dit op te lossen?

 

Goedemorgen @Tomteve, welkom op het forum!

Door drukte reageer ik later dan ik zou willen op jouw topic, sorry daarvoor. Heb je inmiddels al een oplossing of loop je nog steeds tegen dit probleem aan?

Als het nog niet is opgelost, dan ben ik benieuwd of je jouw telefoon al eens helemaal uit- en weer aangezet hebt. Helpt dit niet, dan zou je ook eens kunnen proberen om de Experia Box te herstarten door hem 10 seconden stroomloos te maken. Ik hoor graag je bevindingen!


Goedemiddag @Tomteve. Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer