Skip to main content

Goedendag,

heb afgelopen zondag/maandag geen wifi meer, heb de modem uit/aan gezet en toen werkt de de wifi weer, na een goeie uur klapte de wifi weer uit. 

afgelopen maandag contact gehad met kpn en die heeft me netjes geholpen en alles doorlopen conclusie dat het probleem veroorzaakt word door de modem (v12 kleur zwart) heb nu een nieuwe modem gekregen (v12b modem) helaas doet ie het zelfde mee. Vast internet werkt wel! Heb vast internet op de ps5 en dat werkt na behoren, alleen de wifi vind die niet, lampje van de wifi knippert soms groen of blijft constant branden  en heb 2 versterkers. 

hoop dat ik via deze weg een oplossing kan vinden! 

met vriendelijke groet,

robbert 

@Hertogjan1990 Als je de wifi versterkers uitzet, heb je nog steeds dit probleem?

TDN dank Je wel voor de snelle reactie,

heb nu de versterkers los gekoppeld, helaas komt de netwerknaam nog steeds niet naar voren.

met vriendelijke groet,

Robbert 

Aan de zijkant van de V12 zit een Wi-Fi knopje, als je deze een paar tellen indrukt werkt het dan wel weer? 

Beste Dave,

heb de knop paar sec in gedrukt toen begon die heel snel rood te knipperen nu weer groen maar zie helaas mijn netwerk nog steeds niet.

dat was met de knop wps

net de knop wifi om/off paar sec in gedrukt dan gaat het lampje helemaal uit vervolgens weer aan gezet maar nog steeds niks

met vriendelijke groet 

Robbert

@Hertogjan1990 Het was een bug dat het WIFI-knop niet werkt als wifi uit staat, ik weet niet of het al gefixed is. Probeer in admin portaal dat aan te zetten, anders start het modem opnieuw. Ik heb een vermoeden dat de firmwares van de versterkers en modem niet compatibel zijn.

Beste TDN,

heb toen met de oude ook aan/uit gezet en gereset, maar dat bleef het zelfde kan uiteraard proberen met deze nieuwe modem nog eens te proberen, admin portaal? Bedoel je log in je modem? Dat zou helaas niet gaan omdat ik geen wifi hèbt (of kan dat wel)? Heb ook geen laptop om met een kabel in te loggen. Zou het misschien met de ps5 via internet browser wel lukken? 

met vriendelijke groet

robbert 

Goeieavond,

kleine update is dat ik nog steeds geen wifi heb, morgen maar contacten met kpn helpdesk.. wie weet dat hun op afstand iets in de modem kan doen. 

Hoi ​@Hertogjan1990. Welkom op de community! Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van jouw wifinetwerk. Heb je gisteren nog contact opgenomen met onze klantenservice? Ik ben erg benieuwd of het probleem is verholpen en wat uiteindelijk de oplossing was. 

We hebben contact gehad vandaag met de klantenservice, en aankomende maandag komt een monteur langs, ik zelf ben ook erg benieuwd, laat maandag weten:) 

Reageer