Skip to main content

Nadat de problemen met glasvezel zijn opgelost heb ik weer TV en internet. Helaas doet de Wifi het niet meer. Hij toont het oude netwerk niet meer. Om dit te krijgen moet ik de box resetten. Hierna krijg ik het netwerk aangeboden en kan ik verbinding maken met wifi. Helaas is dit maar voor 10 minuten dan wordt de verbinding weer verbroken en moet ik de experiabox weer resetten. Lijkt mij niet de bedoeling. KPN gebeld en te horen gekregen dat er een ander netwerknaam is gegeven echter heb ik hier de inlogcode niet van. Dit zou ik hier middels tools moeten kunnen vewranderen. Helaas kan ik die hele tools niet vinden. Wie kan mij helpen. heb al de internettest doorlopen maar daar geeft hij aan dat er geen problemen zijn.

Goedenavond @jaina2 . Excuses voor de late reactie,  heb je nog een oplossing weten te vinden? Anders help ik je graag verder. Zou je dan jouw profiel verder kunnen aanvullen zodat ik even met je kan meekijken? Via deze tool kun je trouwens de netwerknaam en het wachtwoord aanpassen. Ik hoor graag of het gelukt is! 


Ha Remco bedankt voor je reactie. Uiteindelijk heb ik het antwoord gevonden en is het opgelost. Bedanky.


@jaina2  Dat is fijn om te horen! Dan wens ik je een fijne dag verder en start gerust nog even een topic in de toekomst als wij iets voor je kunnen doen 🙂 .


Reageer