Skip to main content
Beantwoord

Geen wifi verbinding meer op smart TV ondanks correct wachtwoord

• February 4, 2026
  • 5 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb geen internet meer op mijn smart tv. Na netwerk vergeten en opnieuw mijn wachtwoord in te voeren geeft die aan dat die niet klopt. Maar klopt wel degelijk. Het is het wachtwoord op de modem, deze heb ik nooit veranderd. 

op telefoon en laptop heb ik nog wel wifi. 
mij zou graag ook wifi willen hebben op tv om series te bingen. 

hoe kan dit en hoe los ik dit zsm op? 

Beste antwoord door Lindapantaloni

Geen idee wat nu de oplossing is geweest maar op magische wijze heb ik weer internet. Voor anderen die dit hebben gehad. 

Modem nog een keer aan uit gezet + reset knopje ingedrukt. 
Dat leek niet gelijk te werken. Ik heb de stekker van mijn tv even eruit gehaald en erin. 
Toen kon ik weer verbinding maken. 

Ik kan weer lekker netflix kijken :) 

5 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 5, 2026

Heeft het wel op je televisie gewerkt? Heb je iets speciaals aangepast nadat het opeens niet meer werkte?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 5, 2026

Het heeft wel gewerkt, heel lang zelfs. Niks aangepast. 
Heb wel eens gehad dat het ‘even’ niet deed of een avondje en daarna deed die het weer. 
Nu drie dagen niet. Dus dacht modem eerst uit- en aanzetten. Vervolgens dacht ik “ik doe even netwerk vergeten” en dan weer opnieuw verbinding maken. 
Alleen dat laatste lukt spijtig genoeg niet omdat die mijn wachtwoord niet pakt. Die wel klopt. (het wachtwoord wat gewoon op de modem staat en wat ik altijd heb gebruikt) 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 5, 2026

Hallo ​@Lindapantaloni ,

Een oplossing die altijd werkt, is een bekabelde verbinding tussen jouw TV en het modem. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 5, 2026

Geen idee wat nu de oplossing is geweest maar op magische wijze heb ik weer internet. Voor anderen die dit hebben gehad. 

Modem nog een keer aan uit gezet + reset knopje ingedrukt. 
Dat leek niet gelijk te werken. Ik heb de stekker van mijn tv even eruit gehaald en erin. 
Toen kon ik weer verbinding maken. 

Ik kan weer lekker netflix kijken :) 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Lindapantaloni en welkom bij de KPN Community! Fijn dat je al hulp hebt gehad en super dat alles weer werkt. 😁

Hopelijk ben je goed bij met Netflix en kun je dit weekend ook los met kijken! 💚 Heel veel kijkplezier en maak hier gerust weer een topic aan als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt!