Skip to main content

Sindskort maken mij apparaten geen verbinding meer met mijn SuperWifi punten, maar met het wifi van de KPN Box 12. Lampjes op de SuperWifi punten branden groen en ook zie ik de superwifi punten in de Thuis app, maar er zijn geen apparaten verbonden met de superwifi punten.

ik heb geprobeerd de wifi van de Modem uit te schakelen, maar dan verschijnt mijn SSID niet in de lijst met beschikbare wifi niet werken. Ook het opnieuw intalleren van de wifipunten heeft het probleem niet verholpen.

Iemand een suggestie voor een oplossing?

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Kunt u inloggen op http://192.168.2.151?


Niet met het wachtwoord wat op de achterkant staat. WW heb ik in het verleden niet aangepast. Pagina is wel bereikbaar. 


Niet met het wachtwoord wat op de achterkant staat. WW heb ik in het verleden niet aangepast. Pagina is wel bereikbaar. 

Mooi. Pagina is in ieder geval bereikbaar. Je moet het Admin password hebben wat achterop de SuperWiFi staat. Als dat van de ene SuperWiFi niet werkt, dan probeer je die van de andere.

 


Ja, was duidelijk.
 

WW van beide punten geprobeerd, maar kon niet inloggen. SuperWifi punten volledig gereset naar fabrieksinstellingen en nu werkt alles weer zoals het hoort. 
 

Bedankt voor je tijd.Â