Skip to main content
Beantwoord

Geen wifi-versterkers ondanks trage wifi

  • February 17, 2020
  • 10 reacties
  • 89 keer bekeken

Henk m
Helper
Forum|alt.badge.img

Ik kan mijn wifi versterkers niet online op vragen als ik alles doorlopen ben krijg ik neem kontackt op ik wil ook gewoon 2 gratis wifi versterkers voor de 2en 3 de verdieping is er een admin die mij dat kan toesturen alvast bedankt

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Henk m

@Paul_ alles is gelukt alsnog bedankt voor de moeite

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 17, 2020

U zult wel een kabel moeten hebben liggen naar de 1de en 2de verdieping. Anders zijn die Experia WiFi's nutteloos.

Heeft u glasvezel of een DSL verbinding? Indien DSL, wat is de snelheid volgens Fourstack op uw adres?

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl

De wifi tool moet je doen op een plek in uw huis waar je nog net een klein beetje wifi signaal hebt. Dus de zolder.


Henk m
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 17, 2020

@Nick83 

Alles geprobeerd en gedaan maar het lukt en gaat gewoon niet 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 17, 2020

@Nick83

Alles geprobeerd en gedaan maar het lukt en gaat gewoon niet 

Met zo'n reactie kunnen we hier opt forum natuurlijk niets. Wij proberen u te helpen, maar dan zult u wel antwoord moeten geven op de vragen die gesteld worden.


SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

@Nick83

Alles geprobeerd en gedaan maar het lukt en gaat gewoon niet 

Met zo'n reactie kunnen we hier opt forum natuurlijk niets. Wij proberen u te helpen, maar dan zult u wel antwoord moeten geven op de vragen die gesteld worden.


Volgens mij wil ts geen antwoorden maar gratis wifi-versterkers….


Henk m
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 17, 2020

@Nick83 

Ik heb glasvezel

Een kabel ligt op de 2 verdieping op zolder kan ik makkelijk een kabel leggen 

De WiFi tool heb ik al een paar keer gedaan die kom niet boven de 6 / 8 uit en als ik de meeting heb gedaan en afrond dan staat er heeft u wifi versterkers dan druk ik op nee en dan staat er neem kontackt op met een medewerker dus ik kan niet verder voor de gratis wifi versterkes zodoende de vraag of u ze op kan stuuren 


SledgehammerNL
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12

@Nick83

Ik heb glasvezel

Een kabel ligt op de 2 verdieping op zolder kan ik makkelijk een kabel leggen 

De WiFi tool heb ik al een paar keer gedaan die kom niet boven de 6 / 8 uit en als ik de meeting heb gedaan en afrond dan staat er heeft u wifi versterkers dan druk ik op nee en dan staat er neem kontackt op met een medewerker dus ik kan niet verder voor de gratis wifi versterkes zodoende de vraag of u ze op kan stuuren 


Heeft u (zoals de tool aangeeft) contact gezocht met een medewerker van de klantenservice? Dat zou het snelste zijn. Op dit forum zijn ook medewerkers van KPN actief (moderatoren). Zij reageren doorgaans binnen 24 uur.


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • February 18, 2020

Hi @Henk m, goed dat je je hier meldt. Ik heb gelijk een kijkje voor je genomen en ik zie dezelfde dingen als jij. De snelheid is zeer laag terwijl dat stukken hoger moet kunnen. Dan zou de Wifi-manager toch een andere conclusie moeten trekken eigenlijk. Ik regel dit verder voor je. Ik stuur je een privébericht met de details!


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • February 25, 2020

Hoi @Henk m, is het allemaal gelukt met installeren?


Henk m
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • February 25, 2020

@Paul_ alles is gelukt alsnog bedankt voor de moeite


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • February 26, 2020

Dat hoor ik graag! :slight_smile: