Hallo,
Ik heb thuis helaas veel Wifi problemen. En na veel contact te hebben gehad met KPN support heb ik enkele weken geleden een V12 modem gehad in de hoop dat dit het zou oplossen. Mijn oude modem was als vast KPN klant al heel oud.
Nadat ook het nieuwe V12 modem icm de SuperWifi 2 het slechte Wifi niet kan oplossen was ik afgelopen vrijdag zat nadat ik wederom niet normaal thuis kon werken. Naar aanleiding van de goede berichten heb ik de Netgear Orbi 850 gekocht. Een stevige investering maar ik heb thuis gewoon goed internet nodig voor mijn werk.
Installatie geen vrij soepel en het heeft zowaar even gewerkt, echter al snel verloor ik internet verbinding en was de Orbi niet bereikbaar. Na zowel een reboot gedaan te hebben van de Router en het KPN modem wil het nog steeds niet werken. Er is Wifi signaal en je kunt er mee verbinden, maar geen internet. Als ik via het Wifi van de Orbi de Neatgear app wil benaderen zegt de app dat er geen verbinding mogelijk is.Â
Het rare is dat als ik in het KPN modem kijk er staat dat er gewoon verbinding is. Ook als ik via de KPN Wifi de Neatgear app benader zie ik dat de Orbi gewoon goed werkt en verbonden is met de 2 satellieten. Ook snelheids test geven goed internet aan.
Ik zit op de allerlaatste firmware, heb KPN Wifi uitgezet en ook dus al diverse reboots gedaan. Wie heeft er een idee wat dit kan zijn en heeft er een oplossing?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Sander