Skip to main content

Het lampje van de Wireless brandt niet meer op onze experia box V8. Knopje aan de zijkant ingedrukt en dan doet brandt het heel even en gaat ook weer uit. Alles al meerdere keren opnieuw opgestart maar werkt nog steeds niet

Goedenavond Gerlinn,

Puur en alleen voor de beeldvorming, maak je toevallig gebruik van een Wifi versterker? Zo'n wit schoteltje (Superwifi), dan wel een zwarte Experia Wifi?

Bij gebruik van deze apparaten schakelt de V8 zijn eigen wifi zender namelijk uit, met als gevolg dat het Wireless lampje uitvalt. 


Ja klopt heb van die zwarte kastjes! Alleen krijg mijn Nefit thermostaat niet meer verbonden!


Als je deze versterkers aansluit, word WiFi op de Experiabox uitgezet. Dat hoort zo. WiFi word nu verzorgt door de versterkers.


Goedemiddag @Gerlinn en welkom hier op het KPN forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt weten te vinden! Ik zie dat de community je al van de nodige informatie heeft voorzien en wat @Nick83 zegt, klopt helemaal. Als je de KPN Experia Wi-Fi gebruikt (de zwarte versterkers) dan nemen deze het signaal van de Experia Box v8 over en daarom brandt het lampje 'Wireless' niet meer. Heeft je Nefit thermostaat eerder wel goed verbinding gehad met je Wi-Fi? We hebben hier in het verleden vaker topics over gehad en ik verwacht dat je wel iets hebt aan de informatie die je hier terug kunt lezen. Laat je me weten of je hier iets aan hebt gehad?


Hoi @Gerlinn , omdat ik niks meer van je heb gehoord ga ik dit topic nu sluiten. Mocht ik toch nog ergens iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag!


Komt goed! Ligt waarschijnlijk aan de thermostaat 


Het inloggen op mijn experiabox om te kijken wel signaal deze uitzend lukt niet. @JanZ_ misschien lukt jou dit?


Op afstand kan ik helaas niet inloggen op je Experia Box om te kijken of deze wel signaal uitzendt. Als je voor mij je forumprofiel in kunt vullen, kan ik op afstand wel zien of de Experia Box een actief Wi-Fi signaal uitzendt of niet! Kun je me een seintje geven zodra je je profiel hebt ingevuld? Alvast bedankt @Gerlinn !


Hij doet het weer!!


Fijn om te horen @Gerlinn en bedankt voor het laten weten 🙂 Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het dan vooral weten!