Skip to main content
Beantwoord

Geld actie ook voor Telfort naar KPN klanten?

• June 23, 2023
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Vraag, ik zit te kijken op de site van kpn voor een nieuwe Sim abbo. Nu zie ik die actie voor internet waarbij je een cadeautje bij krijgt. Geldt deze actie ook voor oude Telfort klanten?

Zo ja behoud ik dan al mijn @telfort.nl en @telfortglasvel.nl mailadressen?

alvast bedankt voor de reactie!

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Mipr, als je nu een Telfort abonnement hebt, dan zien we jou als een bestaande klant. Een verandering naar het pakket zoals KPN dat op dit moment aanbiedt, is dan ook een pakketwijziging en geen geheel nieuw abonnement. Bij pakketwijzigingen gelden er geen acties met welkomscadeau. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 23, 2023

Vraag, ik zit te kijken op de site van kpn voor een nieuwe Sim abbo. Nu zie ik die actie voor internet waarbij je een cadeautje bij krijgt. Geldt deze actie ook voor oude Telfort klanten?

Nee. Daarvoor moet u eerst een jaar naar een andere provider. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Mipr, als je nu een Telfort abonnement hebt, dan zien we jou als een bestaande klant. Een verandering naar het pakket zoals KPN dat op dit moment aanbiedt, is dan ook een pakketwijziging en geen geheel nieuw abonnement. Bij pakketwijzigingen gelden er geen acties met welkomscadeau. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 27, 2023

Dank Jeroen voor je reactie. Zelf had ik al telefonisch contact gehad, en die vertelde dat ik vanaf 2-8- 2018 al bij KPN was met mijn internet/tv/telefoon. Hij is 2019 afgelopen en daarna niks veranderd. Dus was ik er vanuit gegaan dat ik nog een oude Telfort abbo had.  Want bij mobiel kan je niet MB delen als je nog een oude Telfort abbo hebt. Dus dat maakt het niet duidelijker op.Â