Skip to main content

Vraag, ik zit te kijken op de site van kpn voor een nieuwe Sim abbo. Nu zie ik die actie voor internet waarbij je een cadeautje bij krijgt. Geldt deze actie ook voor oude Telfort klanten?

Zo ja behoud ik dan al mijn @telfort.nl en @telfortglasvel.nl mailadressen?

alvast bedankt voor de reactie!

Vraag, ik zit te kijken op de site van kpn voor een nieuwe Sim abbo. Nu zie ik die actie voor internet waarbij je een cadeautje bij krijgt. Geldt deze actie ook voor oude Telfort klanten?

Nee. Daarvoor moet u eerst een jaar naar een andere provider. 


Hallo @Mipr, als je nu een Telfort abonnement hebt, dan zien we jou als een bestaande klant. Een verandering naar het pakket zoals KPN dat op dit moment aanbiedt, is dan ook een pakketwijziging en geen geheel nieuw abonnement. Bij pakketwijzigingen gelden er geen acties met welkomscadeau. 


Dank Jeroen voor je reactie. Zelf had ik al telefonisch contact gehad, en die vertelde dat ik vanaf 2-8- 2018 al bij KPN was met mijn internet/tv/telefoon. Hij is 2019 afgelopen en daarna niks veranderd. Dus was ik er vanuit gegaan dat ik nog een oude Telfort abbo had.  Want bij mobiel kan je niet MB delen als je nog een oude Telfort abbo hebt. Dus dat maakt het niet duidelijker op.Â