Skip to main content

Er is gisteren onterecht  63 euro afgeschreven vanaf mijn bankrekening. Ik ben nooit lid geweest van KPNen op dit moment ben ik dat ook niet. Ik zou dit geld graag terug willen krijgen en willen voorkomen dat er weer geld afgeschreven wordt.

Hoe kan dit?

groet Melanie

Hallo @Melaniexx , als je geen klant bent van KPN dan kun je dat bedrag storneren bij je bank, dan krijg je het geld van de bank weer terug.

 


Je zal in het verleden toch vast wel een keer iets gehad hebben bij KPN of 1 van de providers die KPN overgenomen heeft. Want zonder machtiging kan KPN zomaar niet wat bij u afschrijven lijkt me.


Je zal in het verleden toch vast wel een keer iets gehad hebben bij KPN of 1 van de providers die KPN overgenomen heeft. Want zonder machtiging kan KPN zomaar niet wat bij u afschrijven lijkt me.

Ik ben nog nooit lid geweest van KPN. Ik woon zelf nog thuis dus heb ook nooit een abonnement voor tv of iets dergelijks nodig gehad. 


Hallo @Melaniexx 

Hebben je ouders (sinds kort) misschien een (mobiel) abonnement bij KPN en per abuis jouw banknummer ingevuld?

 


Hallo @Melaniexx 

Hebben je ouders (sinds kort) misschien een (mobiel) abonnement bij KPN en per abuis jouw banknummer ingevuld?

 

Ja mijn moeder. Maar die heeft haar eigen rekening nr ingevuld. En heeft ook ander klantnummer. Dit hebben wij al gecontroleerd


Staat er nog een omschrijving bij die afschrijving?

Bijvoorbeeld: Factuur 13-1-2020, klantnummer 123466789, Bekijk uw factuur op WWW.KPN.COM


Hallo @Melaniexx , heb je voor jezelf een mobiel abonnement en bij wie?

 


Hallo @Melaniexx , heb je voor jezelf een mobiel abonnement en bij wie?

 

Ja bij simpel


Hallo @Melaniexx , ben je er al uit met de omschrijving bij de incasso?

 


Beste @Melaniexx, welkom! Dit is vreemd! Zou jij in je forumprofiel onder ‘persoonlijke opmerkingen’ de omschrijving willen plaatsen die bij de incasso staat? En wil je daarnaast je postcode  + huisnummer invoeren? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan helpen we je er graag verder mee.