Skip to main content

De laatste weken loopt de itv steeds vaker vast. Bij opnames start hij na paar sec weer verder, maar maakt hij sprongetje. Bij live kijken komt foutmelding in beeld dat de connectie met router weg is. Moet van zender worden gezapt, maar werkt vaak niet. Router dan maar weer resetten.

Al meerdere monteurs langs geweest om de buitensituatie te beoordelen en geven allen aan dat de blauwe tijdelijke kabel in de sloot onder de grond moet. Volkerwessels krijgt daarvoor geen toestemming, omdat kpn wil wachten tot glasvezel wordt aangelegd en vindt het te duur.

 

En wij zitten met vastlopende itv en wegvallende wifi.

 

Misschien, na 30 jaar, maar overstappen op Ziggo...

Hi @Nova ves, wat een ellendige situatie zeg dit 😓

Ik kan niet precies uit de meldingsgeschiedenis halen om wat voor kostenpost het hier gaat, maar dit soort zaken kunnen in de tienduizenden euro's lopen dus ik snap wel dat hier geen groen licht voor wordt gegeven met het oog op de aanleg van glasvezel. We zouden dan nu een enorme investering moeten doen, terwijl de koperlijn over niet al te lange tijd helemaal niet meer gebruikt hoeft te worden.

Dit maakt het voor jou uiteraard niet minder vervelend en ik snap dan ook goed dat je overweegt om over te gaan naar Ziggo. Aangezien niet duidelijk is hoe lang het precies gaat duren voordat glasvezel aangelegd gaat worden, is dat misschien ook wel echt het verstandigste om te doen. Ik zou het uiteraard heel erg jammer vinden als je bij ons weg zou gaan, maar zou je keuze wel begrijpen!