Skip to main content
Antwoord

Geluid Sonos Beam valt na 10-20 minuten weg

• March 9, 2025
  • 5 reacties
  • 23 keer bekeken

Hier hetzelfde probleem. Bij gebruik van kpn iTV valt het geluid op de sonos beam elke 10-20 minuten even weg. Heb als test ook even het ontvanger kastje gebruikt, dan is het niet, dus het lijkt echt met iTV te maken te hebben. Als tv is er een samsung the frame uit 2022 in gebruik. Tips of updates zijn welkom! 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Maja van KPN

Ah ok duidelijk, dan hoeven we ons in ieder geval niet te richten op een tv-ontvanger!

Gaat het alléén mis als je de TV-app gebruikt en blijft het geluid wel goed als je via een andere app kijkt ​@Hannekevb

Sonos heeft trouwens ook een community, wellicht kan je deze situatie daar ook eens voorleggen? Sonos community

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 17, 2025

Mijn excuus voor de enorm late reactie ​@Hannekevb, jouw bericht is ergens tussen wal en schip geraakt dus ik zie 'm nu pas 😬

Speelt het probleem met het steeds wegvallen nog steeds? 

Hoe heb je de Sonos precies aangesloten? Op de tv zelf? Of op de tv-ontvanger? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 17, 2025

Het betreft een samsung the frame, de sonos zit aangesloten aan de unit van the frame. Ik gebruik geen ontvanger maar de iTV app.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 19, 2025

Ah ok duidelijk, dan hoeven we ons in ieder geval niet te richten op een tv-ontvanger!

Gaat het alléén mis als je de TV-app gebruikt en blijft het geluid wel goed als je via een andere app kijkt ​@Hannekevb

Sonos heeft trouwens ook een community, wellicht kan je deze situatie daar ook eens voorleggen? Sonos community

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 29, 2025

Het gebeurd alleen via de app idd, heb een ontvanger van een andere ruimte aangesloten en dan valt het niet weg… lijkt dus wel echt met de app te maken te hebben? Of zie ik iets over het hoofd?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 15, 2025

Mijn excuus voor de late reactie ​@Hannekevb, jouw laatste bericht is ergens tussen wal en schip geraakt waardoor ik hem nu pas zie 😬

Heb je in tussentijd wellicht contact gehad met Sonos en is er vanuit daar een oplossing gevonden?