Skip to main content
Wij zijn verhuist naar een nieuw adres in een huis wat 2 jaar heeft leeg gestaan.

En nu sins wij daar wonen hebben we erg veel last van de kabelverdeelkast.

Je hoort hem in de slaapkamer van ons zoontje, zeker bij een bepaalde wind richting.

Nu was er een Kpn monteur bezig en vroeg aan de monteur waar kan ik een stille kast aanvragen,

kon mij geen direct antwoord geven.

Waar kan ik terecht ? Trouwens meerdere mensen hoor ik er ook over klagen maar willen en durven er niet over te klagen. Weet ook niet waarom maar dat ter zaken.

Kan iemand mij helpen om er voor te zorgen dat er een stillen kabelverdeelkast komt.



Met vriendelijke groeten,



Paul



*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beste @Paultje disco



zou je eens een foto kunnen plaatsen van die kast? Zou dat we een beter beeld hebben welke het is, het is inderdaad erg vervelend dat je zo’n bromgeluid hoort.
Goedemiddag @Paultje disco, Welkom bij KPN en natuurlijk welkom op het forum. Je bent hier aan het juiste adres. Zou je jouw postcode, huisnummer ( en klantnummer) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Aan de hand van deze gegevens weten mijn collega's wel over welke kast het gaat en zullen ze hier werk van maken. Zou je ook je 06-nummer waarop je bereikbaar bent willen toevoegen aan je profiel? Dit kan bij klantnummer mobiel. Het kan zijn dat ze je hierover telefonisch benaderen.
Hier is de foto van de kast waar over het gaat en daar achter is de slaapkamer van kind.





Admin: Topic verplaatst naar bestaand topic
volgens mijn is die niet van kpn maar van Ziggo die hebben veel van die straat kasten bij ons staat ook zó straat kast met een ventilator er in je hoor hem wel goed 😟



Admin: post verplaatst
Hij is niet van Ziggo. Er was niet zolang geleden een KPN onderhoudsmonteur bezig.

Ik mocht met mijn zoontje in de kast kijken en zag er een aantal ventilatoren staan waarvan hij al aangaf, wat een herrie maar wel snel internet!



Admin: post verplaatst
Ik hoop voor u dat het snel opgelost wordt Paultje dico wat verwarrend ze lijken ook op Ziggo maar u was er bij dat die kast van kpn is 🤔



Admin: post verplaatst
Maar hoe, niemand kan mij de juiste kant opsturen 🤨



Admin: post verplaatst
Hoi @Paultje disco, Zojuist heb ik je melding doorgezet naar mijn collega's van Infra die over deze kasten gaan. Ze zullen het z.s.m. oppakken en nemen contact met je op. Mocht je er vragen over hebben, kun je ze hier uiteraard ook stellen.
Hoi @Paultje disco, Ik lees dat ze jouw vraag in behandeling hebben genomen. Hebben mijn collega's nog contact met je gezocht?
Hoi Marina, een collega heeft contact met mij gehad en melde dat hij al bij de kast stond.

Ik was er helaas niet, anders had ik hem persoonlijk kunnen bedanken.

Hij heeft er anderen ventilatoren in geplaatst en

echt je hoort haast niks meer.

Wat en rust nu en wat en goede en snelle service!

Nogmaals bedankt ook namens ons zoontje die nu rustig met zijn raam open kan slapen 🙂
Hoi @Paultje disco, Dat is mooi vlot opgepakt. Voor je zoontje hartstikke fijn dat hij nu zonder lawaai met zijn raam open kan slapen na een aantal warme dagen! Mocht je toch nog weer overlast ervaren, stuur gerust weer een bericht en dan pakken we het weer snel op! Ik wens je voor nu een fijn weekend 😃

Reageer