Skip to main content

Beste KPN, 

Eind 2019 is er naast onze tuin een straatkast van KPN geplaatst. De laatste weken maakt de straatkast enorm veel lawaai en is het net alsof er 24/7 een koelwagen in mijn tuin stationair staat te draaien.

Mijn vriend heeft iets op Twitter geplaatst en er werd aangegeven dat er een monteur langs zou komen. Dit is ongeveer anderhalve week geleden. 

Met dit mooie weer kunnen we niet echt ontspannen buiten zitten omdat het geluid echt heel storend is. Kan iemand mij vertellen hoe lang het duurt voordat die monteur langs komt? 

Kast staat aan de Europaweg in Roelofarendsveen naast van Harteveldstraat 1. 

Bel de netwerkbeheerder. Kijk op kpnnetwerk.nl voor het nummer. 


Beste @Evaline 

Je kunt beter contact opnemen met KPN Netwerk,klik op deze link, scroll naar beneden, en je ziet hoe je contact met ze kan opnemen. 


Hartelijk dank voor de reacties.
 

Helaas konden ze me bij dat telefoonnummer niet helpen omdat het niet om glasvezel ging. Heb een andere telefoonnummer gekregen en ze hebben een melding gemaakt. Nu komt er binnen 2 weken een monteur kijken. 


Hi @Evaline, het lijkt mij ook verre van prettig om hier continue mee geconfronteerd te worden, zeker nu in de tuin zitten 1 van de weinig leuke dingen is die we op dit moment kunnen doen met de Corona maatregelen :slight_frown:

Fijn om te horen dat er iemand langs gaat komen om een stokje voor dit lawaai te steken! 


Is er inmiddels iemand voor langs geweest @Evaline?