Skip to main content

Goededag,

Er staat een verdeelkast vlak voor mijn slaapkamers.Ik had verleden een melding gemaakt voor dit kast door de geluidsoverlast.Jullie hadden toen stille ventilatoren geplaatst maar kort na ondanks dat maakte het kast nog steeds herrie en sinds een aantal maanden is het geluid van dit  verdeelkast weer bijzonder hard geworden.
Het is een indringende irritante continue toon die door de muur gaat en vooral s’nachts zeer goed hoorbaar.
Ik heb al lange tijd gedacht hier weer melding over te maken, maar uit gemakzucht nog niet gedaan.
Maar nu het geluidsoverlast verergert moet ik wel melding maken.Ik kan niet meer slapen door de brommende geluid.
Slapen met oordoppen helpt ook niet. 
Kan hier zsm wat aan gedaan worden?
De verdeelkast staat op de Mr.P.J.Oudsingel  Arnhem.

Mvgrt.
 

Zie foto’s

 


Hoi Avatar, welkom! Wil je jouw forumprofiel invullen met het adres? Dan kan ik hier melding van maken. Hopelijk kunnen ze het nu zo aanpassen dat de overlast helemaal weg is.


Hoi Erik,

Ik heb mijn profiel bijgewerkt.Heel erg bedankt dat je een melding gaat doen.

Mvgrt.


Dank je, Avatar. Ik heb een melding gemaakt. Indien nodig wordt er telefonisch contact met je opgenomen (op het 06-nummer dat je bij ons hebt). Ik laat het weten als ik zelf terugkoppeling krijg.