Skip to main content

Ik ben zojuist (automatisch) overgegaan van Telfort naar KPN interactieve tv, internet en vast bellen. Naar mijn idee kom ik in aanmerking voor de welkomstaanbieding. Graag jullie reactie. 
 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ik ben zojuist (automatisch) overgegaan van Telfort naar KPN interactieve tv, internet en vast bellen. Naar mijn idee kom ik in aanmerking voor de welkomstaanbieding. Graag jullie reactie. 

Nee... dat gaat niet lukken. Dan had je een paar maanden geleden over moeten stappen.


….maar in dat geval was zo'n welkomstgeschenk gewoon sigaar uit eigen doos geweest. :astonished:
Zelf overstappen met een nieuw contract bij KPN zijn de kosten hoger dan wat Telfort rekende voor zijn abonnementen. En die kosten blijven vooralsnog gehandhaafd (voor zolang het duurt).


Die welkomstaanbieding komt nog, een voucher voor chocolade, te halen bij de lokale kpn winkel.:relaxed:


Hoi @Ronak, welkom op het KPN forum :slight_smile:  Jouw abonnement is overgenomen van Telfort, met behoud van de voorwaarden. Daardoor ben je geen nieuwe klant en is de welkomstaanbieding van de SuperWifi niet mogelijk. Wel kan je, zoals Jan al zegt, een chocolaatje op bij een KPN winkel bij je in de buurt en kan je de gratis Wifimanager op onze site doen. Die helpt je om de WiFi verbinding zo optimaal mogelijk in te stellen.


Sinds vandaag ben ik ook over naar KPN. (TV-onvanger - menu toon KPN logo).
Zal ook maar eens een reep chocolade gaan halen als ik in de stad ben. (Met groen wikkeltje ?)

En… is er ook nog kans op een “gouden ticket” voor bezoek aan de Willy Wonka fabriek?
 

 


Welkom aan de groene kant @Babylonia :slight_smile:  Er zit geen gouden ticket in helaas, zou ik ook wel leuk gevonden hebben maar met is met de huidige Coronamaatregelen niet zo handig :wink: