Skip to main content
Beantwoord

Genexis adapter defect

  • January 18, 2021
  • 7 reacties
  • 152 keer bekeken

Goedenavond, 

Ik kom er zojuist achter dat er een breuk in de adapter van mijn Genexis glasvezel box zit… resultaat, geen internet en tv🙈 

moet ik daarvoor zelf een nieuwe adapter regelen of kan ik die ergens aanvragen? Of waar haal ik hem als ik hem zelf moet regelen? Heb een hele zooi adapters liggen, helaas net niet de goede die op deze box past.. 

Beste antwoord door Lisa

@Roxxie Ik heb je net even gebeld om een storingsmonteur in te plannen (morgen 1400-1600uur). Dit kost geen 60 euro:sweat_smile: . Met de nieuwe monteurspropositie is het blijkbaar even zoeken wanneer wat geldt. Ik ga de collega’s informeren hoe ze het voortaan beter aan kunnen pakken. 
Fijn dat het zo is opgelost. 
Mocht je vragen hebben, dan hoor ik het graag:blush:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Roxxie, welkom op het forum!
Goed dat je even aan de bel trekt! Dit is altijd een beetje een onhandig proces maar wij kunnen hier een monteur voor langs sturen met een nieuwe!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 18, 2021

Hoi @Roxxie, welkom op het forum!
Goed dat je even aan de bel trekt! Dit is altijd een beetje een onhandig proces maar wij kunnen hier een monteur voor langs sturen met een nieuwe!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Bedankt Thomas, ik heb mijn gegevens ingevuld in mijn profiel! Fijn dat dit opgelost kan worden! 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Zou je nog willen aangeven welke dag/dagdeel jouw het beste uitkomt? Dan plannen wij een monteur afspraak voor je in. Je kan hiervoor ook bellen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen dan gelijk aangeven welke tijden/dagen er beschikbaar zijn. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2021

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Zou je nog willen aangeven welke dag/dagdeel jouw het beste uitkomt? Dan plannen wij een monteur afspraak voor je in. Je kan hiervoor ook bellen met onze klantenservice (0800 0402). Zij kunnen dan gelijk aangeven welke tijden/dagen er beschikbaar zijn. 

Wauw. Zojuist gebeld met de klantenservice om, zoals je zegt, een afspraak te maken. Misschien had je er gelijk even bij moeten zeggen dat me dat €60,- (!!!!!) monteurskosten kost?! Wat een slechte service weer zeg. Ik regel zelf wel een adapter, want voor dat geld kan ik er gelijk 5 of 6 halen!


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • January 19, 2021

@Roxxie Ik heb je net even gebeld om een storingsmonteur in te plannen (morgen 1400-1600uur). Dit kost geen 60 euro:sweat_smile: . Met de nieuwe monteurspropositie is het blijkbaar even zoeken wanneer wat geldt. Ik ga de collega’s informeren hoe ze het voortaan beter aan kunnen pakken. 
Fijn dat het zo is opgelost. 
Mocht je vragen hebben, dan hoor ik het graag:blush:


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • January 21, 2021

Hey @Roxxie! Is het gelukt met de monteur? Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen.:blush:


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 21, 2021

Hey @Roxxie! Is het gelukt met de monteur? Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen.:blush:

Het is gelukt! Dank je wel. 
fijn dat het zo opgelost kon worden!