Skip to main content
Beantwoord

Geplande glasvezel aanlegdatum zonder bericht verplaatst

• July 11, 2025
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

De geplande opleverdatum van de glasvezelaansluiting bij onze woning is zonder enige berichtgeving verplaatst van 15 augustus 2025 naar 8 oktober 2025 zie ik toevallig in mijnKPN.

Is dat een normale manier van doen ?

Gisteren in de kabel in onze tuin gelegd en ik had dan ook verwacht dat alles volgens planning verloopt.

Bovendien wil ik binnenkort overstappen naar KPN mobiel, echter door deze vertraging mis ik nu een en ander aan voordeel....aangezien ik nu weer 2 maanden moet wachten.

Beste antwoord door XS4-Arjan

Hallo ​@Tintin1967 , om je eerste vraag te beantwoorden: ja, dat is normaal. Het zou niet moeten, maar er gebeurt zoveel tijdens de aanleg dat data weleens verschoven moeten worden.

Als je je nu alvast aanmeldt, kan je volgens mij nog wel gebruik maken van de huidige aanbiedingen. Na het aanmelden moet je net zo lang wachten tot je aangesloten bent.

3 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • July 11, 2025

Hallo ​@Tintin1967 , om je eerste vraag te beantwoorden: ja, dat is normaal. Het zou niet moeten, maar er gebeurt zoveel tijdens de aanleg dat data weleens verschoven moeten worden.

Als je je nu alvast aanmeldt, kan je volgens mij nog wel gebruik maken van de huidige aanbiedingen. Na het aanmelden moet je net zo lang wachten tot je aangesloten bent.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 18, 2025

Glasvezelkastje is inmiddels geïnstalleerd, nu wachten op installatie-pakket 😉

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 19, 2025

Goedemorgen ​@Tintin1967 , nog bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Glasvezelkastje is inmiddels geïnstalleerd, nu wachten op installatie-pakket 😉

Dat is goed om te lezen, ineens lijkt er schot in de zaak te zitten! Mocht je ondertussen toch nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen, laat het ons dan ook vooral weten!Â