Skip to main content
Beantwoord

Geslacht wijzigen

• September 22, 2020
  • 2 reacties
  • 122 keer bekeken

Ondanks dat in MIJN KPN duidelijk staat dat ik een man ben, wordt ik in de mailtjes van KPN stelselmatig als mevrouw aangemerkt.  In het kader van AVG wil ik geen prive gegevens opnemen. Hoe gaat KPN dit juist verwerken?  Ik lees dat dit bij veel meer klanten voorgekomen is en het alleen door een moderator opgelost kan worden.  

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @FG176. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer een brief steeds begint met de verkeerde aanhef. Ik heb het gelijk voor jou gewijzigd. Mocht het toch nog gebeuren (wat ik niet verwacht) dan hoor ik dat graag van je! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 22, 2020

Hoi @FG176. Welkom op het KPN Forum! Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is wanneer een brief steeds begint met de verkeerde aanhef. Ik heb het gelijk voor jou gewijzigd. Mocht het toch nog gebeuren (wat ik niet verwacht) dan hoor ik dat graag van je! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 25, 2020

Bedankt Vikash.  

Ik weet niet wanneer ik weer een afstandsbediening krijg, maar die tenaamstelling zal dan vast wel goed gaan.