Skip to main content

wow weet niet wat er gebeurt is maar dit is wel even iets anders.

ec23b1a2-2afb-4fce-93fd-f0fd87de3c8d.png


Vandaag 500/1000  genomen van KPN dit is ech het max  wat ik haal ik zou denken dat ik op 500/500 zit. 

https://www.speedtest.net/result/9544902669

 

Groetkes,

Frans

Hoi @Orbis .  Ik neem aan dat jij 1000/500 bedoelt? Het gigabit abo.

Hoe meet jij? Bedraad mag ik aannemen? Heb je de experiabox al even gereset? Welk type experiabox heb jij trouwens?

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben stel ze gerust.

 


Hoi @Orbis .  Ik neem aan dat jij 1000/500 bedoelt? Het gigabit abo.

Hoe meet jij? Bedraad mag ik aannemen? Heb je de experiabox al even gereset? Welk type experiabox heb jij trouwens?

 


Hoi @Erwin_ Erwin . Ja inderdaad 1000/500 alhoewel vreemd te noemen de upload snelheid ligt nu ook rond de  680 Mb de Download snelheid  dan 680 Mb dan weer 800 Mb en dan weer 1 Gb.

Ja ik meet bedraad CAT6 kabel (soepel) ik heb in gebruik de Fritzbox maar ik ga eens  een CISCO eraan hangen kijken wat dat doet , de Experiabox was een V10 :) 

 

Groetjes,

Frans 

 

 


Mijn excuses Erwin voor de late reactie  maar voel mij  niet te best.  

 

Groetjes,

Frans  

 


Mijn excuses Erwin voor de late reactie  maar voel mij  niet te best.  

 

Groetjes,

Frans  

 

Oh, dat klinkt behoorlijk vervelend. Het gaat mij natuurlijk niks aan maar heeft het te maken met waarom we allemaal zo veel mogelijk thuis moeten blijven?  Ik hoop in  ieder geval dat je snel opknapt.

 

Ik quote hieronder even @wjb .. Uit dit topic:   Daar is iets vergelijkbaars aan de gang en hebben we daar kunnen oplossen. 

Zou jij die meting eens kunnen doen vanaf een bekabeld aangesloten Windows 10 PC en dan niet via de speedtest site maar via de Speedtest app voor Windows.

Meet dan met verschillende servers zoals bijvoorbeeld die van RoutIT B.V. in Ede.

Haal je dan wel een download van 500Mbps.

Dat je upstream in het begin bijna 1Gbps meet is omdat er upstream capping plaatsvindt die minder strikt is dan downstream. De fysieke verbinding is 1Gbps.


Be positive, avoid negativity, enjoy life and stay healthy!